veel knoeien, slecht kunnen slikken en overstrekken

Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van 10 weken en ik ben eigenlijk niet zo tevreden over hem.
Als hij wakker wordt dan overstrekt hij zich, heeft altijd  zijn handjes in elkaar geknepen en  tijdens het drinken krijgt hij er bijna niks in terwijl hij wel honger heeft.Hij knoeit enorm en van de 120 cc. flessen knoeit hij wel 30 cc.Het loopt zo zijn mond weer uit.
Nou heb ik iets gehoord dat het komt door het overstrekken en dat hij dan niet meer goed kan slikken.
Hij mag ook eigenlijk al flessen van 180 cc. maar hij krijgt het echt niet op.
Heeft iemand een tiip voor mij?? Hij slaapt s'nachts nog maar 4 uur achter elkaar door!

Groetjes van Patricia        
 
Hoi,

Dit klinkt mij heel bekend in de oren..... ik raad je aan om  eens een kijkje te nemen op de volgende site; www.kiss-kinderen.nl

Ook raad ik je aan in de lijst van manueetherapeuten te kijken die op de site staat en een afspraak te maken.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, en na een behandeling of 3 was het zo goed als weg.
Als je nog vragen hebt... stel ze gerust!


Groetjes Debby mv B'Elanna
 
Hoi,   Bedankt voor je reactie. Het is wel zo dat hij niet de hele dag door huilt en ook wel lacht en zo! Ik ga zeker even langs een manueel therapeut en natuurlijk langs de huisarts.
Ik zal wel mailen hoe het is gegaan en hopelijk kom ik zo achter de precieze oorzaak!!

Groetjes van patricia    
 
Hoi,

Het is niet zo, dat ze last moeten hebben van alle symptomen hoor!
Het is meer een richtlijn, er zijn meerdere gevallen die ook niet huilen (of weinig)
Het enige wat ik nog wil zeggen is, dat niet alle artsen er voor open staan.. dus het kan zo zijn dat de HA het afkeurt... Ik heb zelfs de kinderarts tegen me gehad, maar ik ben toch eigenwijs gegaan. (gelukkig maar)
Mijn huisarts stond er gelukkig wel open voor, maar die heb ik pas achteraf gesproken.
Ik hoop dat je uk en jij snel geholpen zijn!! En idd ik zou het wel leuk vinden als je me laat weten hoe het is gegaan!!

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
Hoi hoi,
Ik sluit me bij Debby aan..  Dankzij Debby's advies over Kiss is mijn dochter, die je hetzelfde kon beschrijven als jou kleintje, een totaal ander kind. Dus ik zou idd eens naar een manueel therapeut gaan.
Sterkte! En volg je gevoel!

Groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan