veel krampen na eisprong, wie komt dit bekend voor??

Hallo,

Ik ben al sinds een aantal maanden van de pil af. Dit is de eerste maand dat ik na de eisprong veel last heb van krampen en buikpijn.  Al een paar dagen achter elkaar. Ik heb het idee dat ik enorm aan het groeien ben, maar op de weegschaal geeft het niets aan. Wie weet wat dit allemaal betekent??  of zijn er dames die dezelde symptomen hebben gehad en daarna een positieve zwangersschapstest hebben gehad??

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Groetjes

Hoi,

Ik kan moeilijk vergelijken, maar heb nu mijn eerste eisprong gehad na een mk. Tenminste dat hoop ik want ik ben daar niet zo'n expert in. Ik heb een week geleden beetje krampen gehad (eerder ongigevoel) en kan kloppen met een eisprong. Nu een week niets gehad en weer 2 dagen ongigevoel. Ik check regelematig op het  toilet omdat het echt zo voelt maar alleen een beetje afscheiding.  Echter nog geen tekens van menstruatie, wat nu wel zou mogen komen omdat ik dan wat meer zekerheid heb.
Dat groeien herken ik niet. Ik hoop voor je dat dit betekent dat het nu raak is, voor mezelf natuurlijk ook maar daar hoop ik niet teveel op. Ik denk dat alles gewoon terug op gang moet komen.

We zien wel binnen een week of 2!

veel succes,

Mati

Hoi!
Ik heb ook een enorme last van mijn eisprong. Echt 4/5 dagen enorme buikpijn!
Dat is nu weer 6 dagen geleden en nu zou ik dan als alles goed is vandaag mijn innesteling moeten hebben. Ik heb nu ook weer een vervelend gevoel in mijn buik.
Misschien heb je hier iets aan ik weet dat ik in ieder geval nog een week geduld moet hebben........
groetjes nathalie  

Rond mij eisprong heb ik vaak wat krampen en soms buikpijn. Maar ik merk het meestal wel. Daarna heb ik vaak een wat opgeblazen gevoel, een wat dikkere buik en soms wat gerommel onderin. Dat gaat pas met de ongiweek weer weg. Dan ben ik ook weer 1 tot 2 kilo lichter. Is bij mij geen teken van zwangerschap.
Maar je weet het nooit natuurlijk.

@greet: bedankt  voor het delen van  je ervaringen!!  De krampen en steken in mijn buik  zijn sinds vandaag minder geworden. Gelukkig!! Ik werd er echt niet vrolijk van.  

@natalie: ik hoop dat je buikpijn snel voorbij is en dat jij ook zwanger mag zijn!! Ik zal ook voor jouw duimen!! jij ook bedankt voor het delen van je ervaringen!!

@ Mati: Wat verschikkelijk dat je een miskraam hebt gehad!! Ik hoop voor jouw dat het ook snel raak is!! en dat je een mooi wondertje op de wereld mag zetten!!  Maar jij ook bedankt dat je je ervaringen wou delen!

Ik heb 19-4 mijn NOD. Ik hoop ook dat ik zwanger ben. Wij zijn al sinds november druk aan het 'klussen', nu mag het ook wel eens tijd zijn, vind ik. Ik denk wel eens dat ik te veel er mee bezig ben en dat het daarom niet wil lukken. Maar ik kan mezelf ook niet op andere gedachten zetten. Hoe meer je er mee bezig bent om er niet aan te denken, hoe meer je er juist wel aan gaat denken. Vreemd he??

dames: nogmaals bedankt!! en hopen op een vruchtbare maand!! zou wel erg leuk zijn!!

groetjes

Hoi
Ik heb daar ook last van ik voel ook of ik een paar kilo ben aangekomen en pijnlijke borsten wat ik van te voren niet had en toch weer steeds ong geworden!
we zitten nu in de klusweek en dan maar hopen dat het nu wel raak is.
we zitten in ronde 3 van ons 2e kindje!
ik teste ook telkens te vroeg met zon gevoelige test maar dan steeds ong.!ik heb nuook geen testen meer in huis en ik denk er ook niet meer zo aan als aldie andere keren maar dat kan nog komen want de laatste week is het moeilijkst als je nod is!heb jij dat ook?
grt karin

Hi karin,

Ja, ik herken dat heel goed.  Misschien raar, maar ik wrijf wel eens over mijn buikje en denk "je bent welkom hoor, kleine wondertje". Ach, misschien wil ik het wel te  graag en wil  het daarom nog niet lukken. Ik ken iemand die kon geen kinderen krijgen (volgens de dokter),  heeft daarom een andere wending  gemaakt in haar werk (dus gedachten heel ergens anders), net gestart met haar werk en prompt, ze is zwanger. Raar hoe het allemaal kan lopen?!

als ik het zo lees van iedereen  ben ik bang dat het bij nog niet raak is, maar weet het niet zeker dan volgende week. Afwachten maar weer.      . Het is niet anders.

Karin, ik hoop ook voor jouw dat er bij jouw 2 streepjes tevoorschijn komen!!  En jij ook bedankt!!  

Groetjes

Terug
Bovenaan