Veel krampen

RB199224

New member
Haihai

Ik en me vriend hebben zeker wel een wens voor zwangerschap maar even een vraag.

Ik heb sinds na afgelopen zaterdag en zondag voor me ovulatie was ik het hoogst en best veel geklust. zoveel last van mijn buik en ook krampen en misselijk en maagzuur en zoveel gele afscheiding en wit en s.ochtends enorm misselijk en buikpijn maar is dat wel goed? Meestal is dat toch pas veel later na de bevruchting ofzo?

Beetje onzeker erover.

Liefss
 
Hey RoweenieB,

ik ben nu 26 weken zwanger van onze eerste maar heb het een beetje soortgelijk als jou meegemaakt.

Ik was vanaf Februari gestopt met de pil en ondanks dat we hoopten dat het gelijk raak zou zijn wist ik dat het heel normaal was om eerst 1 maand te ontpillen. Nadat ik de eerste keer ongesteld was geworden gingen we vol goede moed voor de tweede maand. 1 of twee dagen na mijn ovulatie begon ik opeens allemaal zwangerschapsverschijnselen te krijgen, krampen, pijn in onderrug etc.

Aangezien ik nog nooit eerder in mijn leven last in mijn onderrug had gehad Was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger moest zijn, maar dacht dat het misschien nog van de vorige maand was en dat het ongesteld zijn innestelingsbloed was. Heb direct een test gedaan maar die bleek negatief te zijn. Snapte er niks van en heb uiteindelijk twee weken later, twee dagen voor mijn NOD weer een test gedaan en had toen wel een heel licht streepje. uit de echo's bleek later ook dat de bevruchting inderdaad pas in de tweede maand heeft plaatsgevonden.

Ik snap er niks van hoe mijn lichaam al zo snel dit soort verschijnselen had, maar gek genoeg is het dus wel mogelijk. Ik zal duimen voor je dat het bij jou ook het geval is!

 
Hai wendy.

Dan heb je wel gelijk geluk gehad. Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap!

Maar ik kan dus de 20e pas testen maar ik voel zoveel enorme krampen en zoveel afscheiding en ontzettende buikkramp s,ochtends dan lijkt het wel of ik naar de wc moet voor ontlasting maar komt dan niks en van de week had ik niet zoveel buikpijn maar het komt steeds meer.  Ik heb al heel lang mn wens maar steeds enorme teleurstelling. Dus ik hoop het eindelijk een keertje dat het lukt. ik durf gewoon ook geen rauwe vleeswaren te eten dan krijg ik daarna nog meer pijn net zoals vanochtend.

Echt lastig dit.

Liefss
 
Terug
Bovenaan