veel langer

A

Anoniem

Guest
he hallo allemaal
ik had pas geleden hier wat opgezet en dat ik ongeveer 9 weken was nou hebben we net een echo gehad en nu blijk ik al 17 en een halveweek te zijn.
dus we zijn over de 3 maanden heen.
wat zijn we daar blij mee.
wilde ik gewoon even laten weten
gr priscilla

Hoi Priscilla,

Dat lijkt me een leuke verrassing!! Krijg je gewoon een paar weken kado(nou ja kado...)
Heb je niets eerder gevoeld dan?? Ik wist vanaf de eerste dag dat ik zwanger was...de symtomen waren zo duidelijk!!

Nou ja, geniet maar lekker van de overige tijd van je zw.schap voor je het weet is het voorbij!!

Groetjes Odette(31 weken zw. van de 2e)

Wow das nogal een verschil zeg.
Je hoort wel vaker 1 of  2 weken verschil, maar dit hoor
je niet zo vaak. Maar tis alleen maar beter toch?
Geniet er maar lekker van!

xx Syrah

hoi,

leuk hoor dat je al bijna op de helft zit. Had je al niet een dikke buik voor 9 weekjes? Lijkt me wel want je bent nu ineens op de helft.   Alles is alleen nu iets dichter bij. Kamertje, bevalling, kleertjes. Iedereen mag het nu meteen weten waarschijnlijk want je hebt het misschien nog bewaard tot 12 weken zou zijn.   Genoeg om iedereen blij te maken.   Geniet er van en over 3 weekjes voel je de baby al waarschijnlijk.

liefs gerdientje

wel raar ja maar wel beter omdat ik al eerder een miskraam heb gehad en er nu ook een beetje bang voor was.
de kans is er nu ook wel een beetje maar veel minder.
maar ben ook gewoon ongesteld geworden dus heb er nooit op gelet.
nu blijkt dat wat bloedverlies geweest te zijn.
en krijg nu wel een klein buikje maar dacht dat dit nu mijn darmen waren.
kreeg nu ook pas die kwaaltjes.
pijn  in mijn rug honger moe maar ja nu moet opeens alkles achter elkaar en konden we het gelijk iedereen vertellen.
wel raar hoor als je nog niks verwacht op de echo en je ziet opeens je kleintje met alles erop en eraan.
hij was wel heel wild dus moesten wel 10 min wachten op een normale foto.
maar hoe voelt dat nou als je kleine beweegt in je buik??????????
gr priscilla

hi Priscilla,
wat een verrassing zeg, een kindje van 17 weken. je zult het al wel snel voelen.
bij mij voelde het alsof er een hamster heen en weer schoot en nu het wat groter is, voel ik echt een 'boink' of 'hik'.
pas lag ik buik aan buik met mijn man en hebben we samen liggen grinniken om het gedans en gehuppel.
Miep36 24w 6d

hoi,

Het gevoel is heel verschillend. Het wordt ons 4e kindje dus weet ik al wat het is en ik voel het ook vrij snel. Toen ik 12 weken was voelde in het al. Kleine luchtbelletjes die ploppen. Daar lijkt het eerst op. Net of je darmen een beetje rommelen. Daarna wordt het wat meer op echt luchtbellen die stuk springen en als je hem echt voelt met 26 weken dan zie je echt hakjes en elkeboogjes uit je buik komen. Soms duwde ik dat terug, maar nee hoor, hij vond het leuk en daar was z'n hakje weer. Echt een geweldige ervaring.

Als je al kinderen hebt, dan voel je het ook wel snel als je die voor je uit tilt. Dan zet je eigelijk gewicht op je buik. Nou, dan kan die in eens hele heftige porren geven hoor, dat je er echt van schrikt. Heb ik nu al een paar keer gehad en ik dacht echt even dat er iemand in mijn buik prikte...   Je zult het zelf wel ondervinden..

groetjes gerdientje

Terug
Bovenaan