Veel last/kwaaltjes 6de week pas

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik wil toch even van me afschrijven hoor. Nu 6+3 weken zwanger maar heb echt te lijden onder de kwaaltjes. </p><p>Continue misselijk, maar niet hoeven spugen dus het gaat ook niet weg. </p><p>Meeeega dorst. Maar dat doe ik weer niet door de misselijkheid. Maar moet ook weer wel.... Ingewikkeld haha. </p><p>Honger maar niks lekker vinden en misseijk zijn. </p><p>Enorm zeurende onderrug waardoor lang staan/lopen gewoon niet gaat. </p><p>En nu vanaf gisteren ook erg last van mijn borsten. </p><p> </p><p>Ik vind het niet niks allemaal zeg haha. Ben uiteraard echt heel blij en dankbaar met mn zwangerschap. Maar had dit toch eerlijk gezegd niet al zo vroeg verwacht. </p><p>Hebben meer mensen dit zo vroeg in de zwangerschap? Wij gaan het over een week pas vertellen (na de echo), en het is echt lastig steeds maar niet fit te zijn en smoesjes te moeten verzinnen haha. </p>

Hee hee, Ten eerste Gefeliciteerd ! Het is voorkomen normaal hoor. Alleen de een heeft er meer last van dan de ander ik heb precies hetzelfde gehad vanaf week 5 al. misselijk moe niet eten  noem maar op inmiddels ben ik zelf 10.4 en is de misselijkheid gelukkig wat afgenomen alleen nog wel heel erg moe en nergens zin in hebben...  

Ja hoor! Van week 6 tot 21 klachten gehad. Ik hing elke dag minimaal 1x boven de wc. Ik begon met 18 weken ook al borstvoeding te lekken. Ik heb het lichamelijk behoorlijk zwaar gehad. Succes verder en hopelijk neemt het over een paar weken af voor je! Schrik niet als je ineens geen klachten meer hebt. Klachten kunnen net zo snel verdwijnen als dat ze gekomen zijn. 

Ik ben ook heel erg misselijk geworden vanaf vroeg.. maar geloof me, het spugen helpt ook niet hoor! Minuut later is het gevoel gewoon weer terug.Het hoort erbij.. het is niet makkelijk, ben nu 17 wkn en voel me nog steeds elke dag elke minuut beroerd. Maar eventueel zou je pillen van de huisarts kunnen proberen, maar haalt de misselijkheid bij mij niet weg Succes!

Ik ben ook 6 wkn 4 dagen +/- en ben ook super misselijk heb al wel een nacht gehad met alleen maar spugen maar dat helpt ook niet. nu kan ik wel licht voedsel eten maar niet dat het echt smaakt of goed voelt en alles stinkt , vooral als ik aan vlees denk ga ik over Mn nek ??

Gefeliciteerd! Helaas heb ik dit ook (gehad). Inmiddels 19.3 weken en het begint nu pas minder te worden. Veel mensen om mij heen zeggen dat ik moet genieten van de zwangerschap, maar dat doe ik vooral als ik de kleine voel, naar het hartje luister of hem/haar zie op de echo. Het is lichamelijk en psychisch zwaar. Bij de meeste dames gaat het tussen week 13-16 over en bij sommige duurt het wat langer.ik slik twee keer per dag gembercapsules (van Holland & Garret), eet in bed (beschuit) en veel vanilla vla. Eet kleine beetjes, ook als ik geen honger heb. Dit helpt! Sterkte en probeer tussendoor ook te genieten!!

Terug
Bovenaan