veel last van harde buiken

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ben vandaag precies 39 wkn  en heb sinds maandag avond heel veel last van harde buiken.
Daarvoor heb ik ze eigenlijk nooit gehad dus wie weet is het wel een teken.
Ik krijg ze vaak als ik gewoon rustig zit / lig dus ben dan niets bijzonders aan het doen.
Lekker vind ik het niet. Mijn harde buik zit op maaghoogte, dus daardoor doet het behoorlijk zeer en krijg het daardoor ook benauwd.
Ondanks dat de kleine al flink ingedaald is heb ik nog steeds geen ruimte bovenin gekregen. Dit komt volgens de vk omdat ik zelf vrij slank ben en weinig  ruimte over  heb.

Zouden die harde buiken  opeens iets te betekenen hebben, misschien.....een naderende bevalling?

Kruimel ( 39 wkn )

wie weet!!

Ik had ook nooit pijnlijke harde buiken, had ze wel, maar voelde ze niet, maar nu wel steeds (sinds zo'n  4 weken) , vooral als ik zit of lig.
Bij mij is het dus geen voorteken gebleken. Na een week kreeg ik naast de harde buiken ook krampjes, maar ook dat blijkt dus niks te zeggen!

Hoi hoi,

Ook hier een mama die sinds afgelopen weekend harde buiken heeft die toch echt te voelen zijn. Sinds gisteren ook krampjes en menstruatie achtige krampen erbij gekregen. Dit duurde z'on vier uur. Dacht echt dat het begonnen was, niet dus.

Vanaf vanochtend weer harde buiken....spannend.

We wachten het rustig af.

Ik ben trouwens 38 + 5 in verwachting.

Dikke knuffel van mamabinck.

hoi hoi
ik ben vandaag precies 35 weken en ik heb er ook last van,dus in mijn geval hoop ik niet dat het een teken is want ze moet nog ff blijven zitten.
voor jou hoop ik het echt want je zal het wel zat zijn.
liefs sil

Hier ook steeds vaker last harde buiken en ze worden ook wat gevoeliger, ook sinds vanmiddag wat last van krampjes, maar nog niet echt een regelmaat in. Zondag uitgerekend dus het mag van mij wel komen hoor.

Gr Christa

Hallo,

Ja, ik heb de laatste week ook veel last van harde buiken, vooral 's avonds. Maar je, als ik dan ga liggen is het ook weer over. Het zal wel te maken hebben met vermoeidheid of misschien zijn het oefenweeen. Ik hecht er maar niet zoveel waarde meer aan anders ga ik ieder avond naar bed met de gedachte dat het vanacht wel beginnen zal. Dan valt het de volgende ochtend zo tegen...
Groetjes, Petra

Hoi Kruimel,

Ik sluit me aan bij de harde buiken-dames. Zit nu ook midden in de nacht beneden omdat ik er niet van kon slapen. Helaas is het alweer weg aan het trekken. Heb het inderdaad ook als ik gewoon rustig zit. Ze kwamen echt om de paar minuten, maar het werd niet heftiger. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor controle. Zal wel navragen of het een teken is. Heb zelf ook wat meer slijmverlies, maar geen "prop" of zoiets.

Sterkte nog met de laatste loodjes.

Groetjes Empe

Hallo dames van de harde buiken club,

Ik heb gisteren mijn (voorlopig) laatste avond zw.gym gehad, was erg gezellig.
Ik heb meteen even aan mijn pufjuf gevraagd of al die harde buiken een teken is dat de bevalling snel gaat komen maar dames HELAAS.......dit zegt helemaal niets.
Het is wel een goed teken, de baarmoeder is het samentrekken aan het oefenen maar je kan hiermee net zo goed mee door blijven lopen tot 42 wkn.
Het betekend gewoon: we lopen op het eindje (maar dat wisten we al).

Nog even volhouden hoor!!!!!!!

Kruimel ( 39 + 1 )

Terug
Bovenaan