veel last van hoofdpijn

Zijn er nog meer zwangere dames die veel last hebben van hoofdpijn?
Ik heb normaal gesproken niet vaak hoofdpijn, maar sinds ik zwanger ben eigenlijk toch wel iedere week 1x. En echt van die zeurderige, bonkende koppijn, waar je mee opstaat en mee naar bed gaat.

Toevallig was ik deze week bij de vk en zij vertelde met dat het vaker voor kan komen tijdens je zwangerschap. Ze adviseerde om dan 2 paracetamollen te pakken en plat te gaan. Gisteravond 1 molletje gepakt, maar ik kan niet zeggen dat dit goed helpt

Ik herken het ook niet van mijn eerste zwangerschap en ik krijg er een beetje de balen van...

Hey hoi,

herkenbaar! Heb er weke last van gehad, meestal 1 of 2 dagen per week. Vervelend, ik weet t. Zijn je hormonen! neem idd 2 paracetamolletjes, niet 1. 2 Heeft effect, 1 niet. Ik heb er trouwens al 3 weken geen last meer van, succes en rust goed uit als dat kan!

Groetjes Jannie

Hi,

Dat heb ik ook al! Ben zwanger van nr 3 en bij de eerste 2 nooit last van gehad. De verpleegkundige (zit bij de gyn en die wilde ik er niet over lastig vallen) zei dat dit vaker voor komt. Ze zei dat het met bloeddruk te maken had. Heb normaal ook nooit hoofdpijn en nu geregeld. ook zij zei dat ik 2 paracetamols moest nemen. Toch vind ik het raar.

hoop voor jou (en ook voor mij..) dat het snel voorbij is!

paulien

Bij mij is de hoofpijn gelukkig sinds gisteren weer over. Mijn bloeddruk was vorige week prima in orde, 120/70. Ik ga er maar vanuit dat mijn hormonen overuren maken, manlief wordt in ieder knettergek van me!

Hoi hoi allemaal,

Ik had eigenlijk nooit hoofdpijn maar na de geboorte van ons 2e mannetje heb ik er vaker last van en ook vaak hele erge hoofdpijn. Nu in deze zwangerschap van de 3e merk ik dat ik er ook meer last van heb.
Zat me dat vanmorgen ook te bedenken dus toevallig dat iemand van jullie er al over begonnen was.

Maar ook bij mij heel herkenbaar dus! Ik probeer alleen wel altijd geen medicijnen ertegen in te nemen........

Liefs Wendy
(mama van Noah en Danio)

Ik had het bij mijn eerste en nu weer. Vaak, bijna dagelijks hoofdpijn. Volgens mijn verloskundige komt dit ook omdat ik een lage bloeddruk heb. Ik heb er eigenlijk nog niets voor genomen, omdat ik dan elke dag pijnstillers kan nemen. Als ik een dagje wegga ofzo dan neem ik het misschien wel.  

Terug
Bovenaan