Veel last van puisten/pukkels na stoppen pil

<p>Hi Damen's,</p><p>Even een vraagje, ik ben begin november gestopt met de pil. Nu heb ik iedere keer rond mijn ei sprong tot aan mijn menstruatie last van puisten op mijn gezicht... lijkt net alsof ik weer op de middelbare school zit zo erg. Meestal rond mijn wenkbrauwen/neus en wangen.. Ik denk dus dat dit door het stoppen van de pil komt, normaal had ik dit namelijk nooit. </p><p>Zijn er meer die hier last van hebben en zo ja hebben jullie tips om het te verminderen? </p><p>liefs x</p>
 
Ik heb het op mn rug een paar maanden lang gehad. Gezien het op mn rug zat heb ik er verder niks mee gedaan.
Maar het klopt dus wel dat dat  van stoppen met de pil komt
 
Ja mijn huid is nu ook wat vetter sinds augustus en bij mij zitten ze op mn kin... ook alsof ik mn pubertijd aan het herbeleven ben al zaten ze toen op mijn voorhoofd... :p
 
Ik had er altijd al last van als ik een stopweek had. Maar nu ik gestopt ben met de pil is het helemaal drama!
ik gebruik sinds kort Reinigingsmousse van Biodermal. Elke ochtend en avond maak ik hiermee mijn gezicht schoon. Dit werkt bij mij echt heel goed! 
 
Mijn gezicht lijkt wel een grindtegel sinds een aantal maanden, haha. Ik had een spiraal..... 
Ach ja... gewoon goed schoonmaken 's ochtends en 's avonds! 
 
Oké dus ben niet de enige ?
Ik maak in de ochtend en voor dat ik ga slapen altijd me gezicht schoon met garnier gezichtsreiniger. Misschien dan ook een keer biodermal proberen.. 
 
 
Terug
Bovenaan