veel last van tussentijds bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb veel last van tussentijds bloedverlies. Het is meestal rond dag 15 en duurt soms een paar dagen en soms zijn het ook maar enkele druppels. De ene maand heb ik het haast niet en de andere keer is het wel weer aanwezig. De laatste maanden is het behoorlijk veel. De gyn heeft er eigenlijk niet echt een verklaring voor. Het is in ieder geval geen innestelingsbloed en met een eisprong heeft het volgens mij ook niets te maken omdat het ook wel eens op dag 10 begint en ook wel eens rond dag 20. Ik heb een cyclus van 27/28 dagen. Heeft iemand van jullie hier ook last van gehad?
Groetjes, Mendy

Hoi Mendy,

Ik heb ook vaak last van tussentijdse bloedingen. Omdat wij nu in de 1e IVF-poging zitten vond de arts dit ook vreemd en heeft het bij mij nagekeken. Ze kon niets vinden behalve een gevoelige baarmoedermond. Verder had ze er geen verklaring voor.

Die bloedingen heb ik trouwens al bijna 2 jaar. Het is heel vervelend maar waar het vandaan komt weet ik nog steeds niet.

Veel succes. Hopelijk kom je er achter waar het door komt.

Liefs
Nicole

Hoi Nicole,

Bedankt voor je reactie. Heb jij het ook steeds op wisselende tijden in je cyclus en een wisselende hoeveelheid bloedverlies? Ik weet niet of ik een gevoelige baarmoedermond heb. Heb jij  pijn aan je baarmoedermond, bijvooorbeeld  bij gemeenschap met je man/vriend  (als het te  persoonlijk is moet  je gewoon geen antwoord geven hoor). Ik heb dat namelijk niet.  Ik denk dat ik nog een afspraak ga maken bij de gyn zodat hij er nog eens naar kan kijken.  Ik wil gewoon niet na een tijd horen dat dat de reden is waarom ik nog niet zwanger ben.
Heel veel succens met je IVF.

Groetjes, Mendy  

Hoi Mendy,

Ja soms na het vrijen heb ik een bloeding, maar die is dan na een dag of wat weer weg. Het doet geen pijn. Maar het vloeien is inderdaad de ene maand meer dan de ander.

Vraag het gewoon nog even na bij de gyn. En dat hij het maar even goed gaat nakijken. Het is tenslotte jou lijf en jij moet je prettig voelen. Wellicht is het helemaal niets ernstigs maar die zekerheid mag je zeker bevestigd krijgen van de gyn.

Veel sterkte

Groetjes
Nicole

Ik heb gisteren de gyn gebeld en kon vandaag al langskomen. Hij had er niet zo een verklaring voor. Hij heeft vandaag wat kweekjes gemaakt. Voor over 3 weken is er een HSG gepland en misschien komt daar ook iets uit. Anders krijg ik nog een onderzoek, ik dacht dat het hysteoscopie of zoiets heet, maar dat weet ik niet zeker. Hij heeft me in ieder geval gerustgesteld dat het vloeien niet aan een zwangerschap in de weg staat omdat uit bloedonderzoeken al is gebleken dat ik geen hormoonstoornis heb, dus dat is heel fijn.

Groetjes, M.

Terug
Bovenaan