Veel meer slapen...

Kan nu heel veel slapen, ja dat kan mijn lichaam maar ikke zelf niet met een peuter..
Nu prikken mijn ogen ook.
En s' middags begin ik al te gapen...
Slaap s' nachts ook vaster.
Gister naar ikea geweest in Amersfoort.
Dat is voor ons een uurtje rijden, daarna naar nog wat winkels geweest..
Tegen 10u weg gegaan en waren om een uur of 2 thuis.
Helemaal brak, miss ben ik daar nog wel moe van.
Er is vandaag koopzondag maar heb verstandig nee gezegd, thuis ook nog genoeg te doen!
Krijgen straks nog visite.

Hebben jullie dat nu ook dat het willen slapen meer word?
Je lichaam op is?

En de kleine ligt nog niet goed, het zwemt nog door mijn buik...
Het hoofdje blijft onderin maar de ene keer de voetjes in de breedte en dan weer de lengte...!
Dan de voetjes links of rechts...
Maar altijd wel met het hoofdje onderuit.

De laatste loodjes, suc6 allemaal, Natasja
33wk 4dgn zwanger...

dat moe zijn herken ik heel goed... ik ben normaal iemand die bakken energie heeft en de hele dag door bezig kan zijn maar na sinds een paar weken is dat echt over.. ik doe alles in etappes.. en ga tussen door even zitten of s middags een uurtje slapen.. pak gewoon lekker je rust op momenten dat dat kan en doe niet alles tegelijk verdeel de dingen over dagen..luister naar je lichaam!!!

Ik ben ook veel eerder moe. Dus..., grenzen aangeven.
Ook ik heb een peuter van 2 rondlopen (rennen). Heerlijk, maar ook vermoeiend. Ik pas de spelletjes gewoon maar aan. En lees wat vaker voor.
En als ze naar bed gaat tussen de middag..... Dan mag ik ook even languit op de bank!!!
Vanaf morgen heb ik verlof. Drie dagen in de week voor mezelf en de kleine in mijn buik. Mijn dochter gaat gewoon naar het KDV. Vindt ze zelf ook erg leuk.
Veel succes met je laatste loodjes en probeer er maar van te genieten, zolang je gezondheid het natuurlijk toestaat.
Heb jij straks ook verlof?

groetjes

ik ben ook zo moe en vooral 'moe in de buik'!! ook ik kan niet echt goed slapen kan niet meer goed van positie veranderen wordt vaak zo wakker als ik in slaap ben gevallen. ook op mijn rug liggen voelt gewoon niet lekker
nu heb ik net pas verlof en gaat mijn zoontje voor het 1 morgen gewoon naar kdv en ben ik dus echt alleen. voor het eerst!!! dus denk wel dat ik lekker kan slapen. en kan de rust nu echt beginnen.

dussss al met al een heeeel herkenbaar gevoel.
niks aan te doen denk ik.....

hellaas.

groetjes en iedereen succes!!!
inge (ook 33weken en 4dagen)

hoi hoi,

ja heel herkenbaar.

we gaan meestal tussen 10 en elf 's avonds naar bed. ik om er dan rond een uur of 8 weer uit (na 2 plaspauzes 's nachts)
en rond een uur of 2 's middags is het echt dutje tijd.

sinterklaas shoppen hebben we ook geregeld tussen 9 en 14.00 zodat het nog te doen was.

als ik dat dutje niet meepak ga ik de hele dag snaaien om wakker te blijven (wat niet helpt). dus dwing ik mezelf nu gewoon om dat dutje te nemen. en dat loopt een stuk beter. nu heb ik 's avonds nog energie om ff wat te doen. wasje vouwen of zo.

x jessica
35 weken

Ja ik heken het ook, alleen slapen is er niet meer bij 's middags. Senne wil niet naar bed meer 's middags hij is toch al groot!! Grrr.... ik kak echt in tegen een uur of 2! Helemaal teut! Maar goed nog even. Ik ga 's avonds om half 10 haha en de volgende morgen is het 7 uur half 8. Sinds Senne in een groot bed ligt wil ie niet meer uitslapen. Hij sliep altijd tot half 10 toen ie nog in zijn babybedje lag, ooo wat was k verwend. Dus aan de ene kant was dat bedje wel beter, kon ie er tenminste niet uitkomen! :D

Liefs

Moest een paar weken terug al stoppen met werken, ivm te hoge bloeddruk en had zelf weer hoofdpijn en zag witte vlekken.
Na een week halve dagen gewerkt maar dat ging eigenlijk ook niet en nu zo'n 2 á 3 weken al thuis.

Mijn peuter slaapt niet meer s' middags.
Bloeddruk gaat nu goed.
Alleen mijn suiker is te hoog.
Prik nu 4x op een dag bloed om te kijken hoe hoog het is.
Het gaat wel redelijk met een dieet.

Heb ook last van nesteldrang wil zo veel en dit nog effe en dat maar de dag is zo om en mijn lichaam wil niet meer zo.

Het zonnetje schijnt nu lekker, wil eigenlijk wel effe in de voor en achter tuin bezig.
Maar iets houd me tegen, ben ook een beetje bang.
Dat ik het niet vol hou en dat is me niks een half afgemaakte tuin.
Doe het liever met iemand erbij maar ja WIE...
En dat gaat ook niet zo makkelijk met een enorme dikke buik en een peuter, die weet dat moeders niet zo mobiel is....

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan