veel melk, goed groeien en spugen

Hoi,
Mijn dochtertje, van bijna 4 weken, was vorige week in 8 dagen tijd 330 gram aangekomen. Nu in 10 dagen weer 320 gram. Groeit dus goed. Ik geef haar maar een borst per keer, ze is in minder dan 10 minuten klaar. Na de voeding huilt ze vaak en spuugt wat voeding terug. Maar ook uren later heeft ze last van de voeding. Ik hoor het dan steeds omhoog komen. Het lijkt wel of ze daardoor soms moeilijk inslaapt. Moet ik haar minder lang laten drinken. Of hoort dit er nu eenmaal bij????
 
Hoi hoi,

Kijk voor bv vragen eens op www.borstvoedingsforum.nl
Daar kan je veel vinden en word er veel gereageerd op vragen over bv!
Succes!

Groetjes Franca
 
Hoi, mijn zoontje had precies hetzelfde, maar dan met flesvoeding. Inmiddels is hij 8 maanden en heeft hij het nog steeds een klein beetje. Maar alleen met melk! Omdat hij nu ouder is dan jou kleintje, eet hij ook allerlei groenten en fruit. Het idiote is, dat hij daar veel grotere hoeveelheden van op kan zonder problemen. Maar zodra hij meer dan 150 cc melk krijgt, komt er wat terug en blijft hij daar uren mee bezig. Soms komt er na 3 uur ineens nog wat terug. Op het CB zeiden ze dat het geen probleem was, zolang hij maar goed groeit. Maar wat het is weet ik ook niet.
Groetjes, Mikky
Oja, en misschien nog een praktische tip voor een spugende baby: koop een paar gastendoekjes ipv spuugdoekjes . Die zijn een maatje groter en dan spugen ze er niet steeds langs!
 
Terug
Bovenaan