Veel mensen in de wachtweek

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, aankomde week zitten er veel op het wachtbankje, dacht dat het wel leuk,zou zijn,om,daar hier over te kletsen met z'n allen.... ik ben nu al een paar dagen "ziek" buikpijn, overgeven, brandend,maagzuur. Denk dat ik gewoon,wat ziekjes ben maar af en toe denk ik toch ook wel... Zou dit komen door een zwangerschap. Maar aangezien ik mijzelf niet helemaal gek wil maken,hou ik het toch op ziekjes zijn...

Ja, hier nog een op het wachtbankje. Al denk ik niet dat het raak is deze ronde. Mijn man werkt in ploegendienst, en in de vruchtbare week had hij de nachtdienst. Zodoende weinig klus gelegenheid. Wel drie dagen voor mijn ei nog geklust, dus wie weet. Wacht het maar af.

ook ik zit op wachtbankje...
Gister voelde ik me raar(was koud en ontzettend benauwd) Benauwd ben ik na mijn vorige ongi eigenlijk wel redelijk vaak...

Maar goed, we zullen zien, hou de moed erin, goed geklust deze maand dus we zullen zien...

duim voor jullie meiden...

liefs

Ik zit ook op het wachtbankje en probeer niets te voelen. Sinds vanmorgen wel wat steekjes rechts onderin, maar hoe vaak heb ik dat al niet gehad?? Ik ben bang dat ik me nu na de IUI teveel ga focussen op alles wat ik zou kunnen voelen, juist omdat alles voor de bevruchting nu echt optimaal is geweest.

Ik lees dus lekker mee met jouw topic, maar zal proberen niet te veel te reageren om hier de rust wat te bewaren, haha!

Succes meiden en binnen twee weken van de lijst af!

Liefs Daisy

Hier ook op het WBje.. voel gelukkig helemaal niks! Kan ik mm eigen ook niet gek maken. Verder verkouden en n zere keel.. zal wel door het herfstweer komen.. dat hoort ook niet in de winter!

Succes meiden! Ee gaan ervoor:)

Liefs

Daycey, het lijkt me idd nog moeilijker om niets te voelen als je op p de minuut weet wannerr de bevruchting plaats vond. Wanneer mag je testen? Ik zal zo eens op de nod lijst kijken weet ik precies wanneer jullie mogen testen. Eigenlijk mag ik vrijdag sl maar voor mijn eigen gevoel heb ik toch zaterdag opgeschreven... Haha (verder nier naief bezig). Ik hoop dat we hier snel veel positieve reacties zullen hebben... Ga nu in ieder geval de kerstboom versieren.

Hier ook nog iemand die afwacht. Bij een cyclus van 28 dagen (wat ik voorheen altijd had) had ik gisteren ongesteld moeten worden, bij een cyclus van 31 dagen (de laatste 2x) is vrijdag mijn nod.

Ik heb niks geen last van menstruatieklachten. Meestal heb ik een week ervoor flink last van puistjes en van mijn buik. Nu hoogstens 2 of 3 puistjes en geen buikpijn. Of het wat zegt? Geen idee, in ieder geval wel fijn. Hopelijk kan ik nog wachten tot zaterdag...

Terug
Bovenaan