veel ongesteld??

A

Anoniem

Guest
dag dames,

als ik ongesteld ben dan heb ik er eigenlijk nooit echt last van. ook verlies ik nooit extreem veel bloed. ik moet er soms aan denken als ik naar het toilet ga dat ik mvb of tmp meeneem anders kan ik de hele dag wel met dezelfde doen haast.

maar nu mijn probleem: ik sprak dus gister met een vriendin erover en die zei dat een schoonzusje van haar dat ook had en dat die steeds niet zwanger werd. toen moest ze dus naar het ziekenhuis en alles en toen kreeg ze hormonen ingespoten en toen werd ze pas zwanger.
wat moet ik nou??
kan iemand mij helpen en jullie ervaringen vertellen??

xx moon

Wij proberen vanaf september om zwanger te worden maar meteen na het vrijen lijkt het of al het sperma er meteen weer uitkomt, is dit normaal, hebben andere vrouwen dit ook?

je moet dan ook proberen om met je benen omhoog te gaan liggen zodat het er niet zo gauw uitloopt. wat ik nog weleens doe is een handdoek tussen mijn benen drukken en dan zo blijven liggen.

xx moon

wie kan mij asjeblieft helpen, wordt hier erg onzeker van. vooral als ik me bedenk dat ik dan over 6 maanden pas naar de ha kan/ mag. we zijn nu 6 maanden bezig. en ik hoor altijd dat als het na een jaar nog niet gelukt is, je dan naar de ha kan.

gr moon

hey moon78,

ik heb hier wel eens van gehoord, dat je dan hormonen ingespoten krijgt...ik ben zelf ook nooit zoo hevig ongesteld, wel houd ik er rekening mee dat ik om de 6 uur tampon verwissel...en als je er echt zo mee zit zou ikgewoon de huisarts bellen..en zegge   wat het probleem is en gewoon erbij vermelden dat je er helemaal gestresst en onzeker van word....als je een goeie huisarts hebt laat hij of zij je gewoon komen, doen ze bij mij ook altijd.
succes in ieder geval
liefs sw33tness

bedankt voor je reactie Sw33tness.
ik heb voor de zekerheid mijn vraag ook nog even bij het zwangerzijn forum neergelegt. kijken of daar iemand is die er ervaring mee heeft.

gr moon

Misschien is het een idee om te temperaturen, zo kun je goed zien of je een eisprong hebt. De ene vrouw menstrueert natuurlijk erger dan de ander. Sinds mijn pilgebruik is het ook veel minder bij mij geworden! (nu al wel een jaar gestopt). 2x zwanger geweest inmiddels, 2x miskraam....
Wat dat uitlopende sperma betreft, onzin om met je benen omhoog te gaan liggen of wat dan ook. Per zaadlozing komen er zoveel zaadjes vrij, met een hoge snelheid. Die gaan echt wel op hun doel af, ookal lijkt het of alles er weer uitloopt!!

Groetjes ineke

Terug
Bovenaan