Veel onzekerheid, mindere symptomen

Ik moet het echt even delen.

Vorige week vrijdag de eerste positieve test, wel heel licht. Zaterdag wat donkerder en maandag een digitale van CB gedaan. 1-2 weken zwanger gaf deze aan! Heel blij.

Maar toen startte de onzekerheid. Zondag behoorlijk gevoelige borsten.. maar in de afgelopen dagen is dat verminderd. Niet geheel gevoelloos maar wel stuk minder en niet altijd aanwezig. Verder heb ik geen andere symptomen ook. Beetje moe soms alleen en soms wat steekjes in mijn buik. Vanmorgen ook wat onderrug pijn.

Heeft iemand ervaring met verminderde symptomen, bijna geen symptomen en dat het toch goed zat?

Of misschien juist niet...

Nog 3 weken wachten op de eerste echo.... pfffooeee! Moeilijk zeg.

Liefs.

Hoi!

1-2 weken is nog heel pril. Je hoeft dan helemaal nog geen symptomen te hebben. Sterker nog, je hoeft helemaal geen symptomen te hebben. Bij een positieve test ben je echt zwanger. Gefeliciteerd!

Tenzij je enorme krampen en bloedverlies hebt, is er echt niks aan de hand.

Ik ben nu 9 weken en ik ben ook wel eens een dag niet moe of misselijk. Het hoort er allemaal bij. Probeer vooral te genieten van dat je nog geen vervelende symptomen hebt en concentreer je op de leuke dingen, dan vliegen die weken tot je echo zo voorbij.

Ik hoop dat je je een beetje gerustgesteld voelt.

Hi!

Gefeliciteerd met met je zwangerschap! Ik zou vooral zeggen: Geniet ervan dat je nergens last van hebt en "be careful what you wish for". Niet iedereen heeft zwangerschap symtomen en wees daar vooral heel erg gelukkig mee!!!

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik echt nergens last van gehad. Geen pijn, niet misselijk, geen enkele oprisping, amper aangekomen. Echt helemaal niets en ik heb een hele gezonde peuter rondlopen die het bewijs is dat ik toch echt zwanger was toen. Nu ben ik 38 weken zwanger en eigenlijk vanaf het begin ziek, zwak, misselijk. Elke dag. Ik kan inmiddels eigenlijk niet meer lopen van de pijn en genieten is een woord wat ik niet eens meer herken.

Dus, nogmaals: Wees blij en dankbaar dat je geen symptomen hebt!!! Het kan ook heel anders verlopen.

Liefs, Anna

Dank voor jullie antwoorden!

Het is vooral dat ze het weekend echt meer gevoelig waren. Maar het is ook niet zo dar ze nu helemaal geen zeer meer doen.
<p style="text-align: left;">Geduld en positieve hoop is denk ik de enigste oplossing. Ik heb er toch geen invloed meer op.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs!</p>

weet een van jullie dan hoe ik mijn naam hier weg krijg? Heb m'n forum-naam al gewijzigd(voor ik dit bericht plaatste) maar nog steeds staat mijn volledige naam hier. Dat wil ik liever niet...

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik weet precies wat je bedoeld.  Ik had als enige symptoom dat ik niet ongesteld werd.

Vorige week een echo gehad en we zagen zelfs het hartje kloppen.

Ik ben nog amper misselijk geweest, alleen de geur van vers brood kan ik niet meer handelen...

Deze week (week 8) hen ik flink zere borsten gekregen. Niet fijn maar wel een soort van bevestiging.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik weet precies wat je bedoeld.  Ik had als enige symptoom dat ik niet ongesteld werd.

Vorige week een echo gehad en we zagen zelfs het hartje kloppen.

Ik ben nog amper misselijk geweest, alleen de geur van vers brood kan ik niet meer handelen...
<p style="text-align: center;">Deze week (week 8) hen ik flink zere borsten gekregen. Niet fijn maar wel een soort van bevestiging.</p>

Jullie ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Fijn dat het wel herkend wordt. Vanmorgen nog een x temperatuur gemeten en deze was nog steeds flink hoog & een test gedaan die ook veel duidelijker was dan afgelopen weekend.

Probeer het maar los te laten... toch niet veel invloed op! Vanavond weer acupunctuur.

Fijne dag!

Terug
Bovenaan