Veel oud bloedverlies, iemand ervaring?

Ik ben in de tussen ong 6,5w zwanger.
vorige week ben ik oud bloed gaan verliezen, begonnen met strepen en af en toe een druppel. dinsdag een bloedpropje verloren volgens de verloskundige kon het geen kwaad. Helaas blijft het oud bloedverlies aanhouden en heb ik zelfs vanmorgen tijdens eerste wc bezoek meer verloren, nu blijft het zoals de hele week bij vegen. Verloskundige blijft zeggen zolang geen helder roodbloed is en geen krampen krijgt ik moet afwachten tot me eerste echo en die staat pas op 12sept omdat ik aankomende week op vakantie ga. toch knaagt het en geeft het me geen fijn gevoel.

iemand hier ervaring mee??
 
Ik wil je natuurlijk niet ongerust maken maar bij mij begon het ook met oud bloed, was maar 1 dag en in de loop van de dag ook steeds alleen met afvegen, s'avonds toch wat helder rood bloed en ook totaal geen krampen vk gebeld en mocht dezelfde avond nog komen voor een echo, daar zagen we het hartje steeds langzamer kloppen en wisten we dat het fout zat. Heb toen nog 2 dagen nergens last van gehad geen krampen, wel bloedverlies en na 3 dagen kreeg ik een miskraam. Ik zou je vk bellen en vragen of je een vroege echo mag hebben ook omdat je op vakantie gaat want anders zit je daar niet lekker. 
Sucses 
 
 
Die angst ken ik' ik had ook 3 dagen oud bloedverlies' en toen helderrood en dat hield nog 2 dagen aan en toen werd het troebel' toen was ik ongeveer 5 weken zwanger.
De verloskundige zei' dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam had gehad' of er aan zat te komen.
Ze ging kijken en ze zag alleen een zwangerschapsring verder nog niks.
Ik met veel verdriet naar huis' maar mijn zwangerschaps symptomen bleven aanhouden dus 2 weken later weer naar de verloskundige.
En het hartje klopte' nu is mijn zoon alweer 16 jaar' kerngezond en een kop groter als mij.
Nu inmiddels alweer zwanger van mijn 5e kindje.
De ene zwangerschap is de andere niet' dus ik hoop dat alles goed komt.
 
Die angst ken ik' ik had ook 3 dagen oud bloedverlies' en toen helderrood en dat hield nog 2 dagen aan en toen werd het troebel' toen was ik ongeveer 5 weken zwanger.
De verloskundige zei' dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam had gehad' of er aan zat te komen.
Ze ging kijken en ze zag alleen een zwangerschapsring verder nog niks.
Ik met veel verdriet naar huis' maar mijn zwangerschaps symptomen bleven aanhouden dus 2 weken later weer naar de verloskundige.
En het hartje klopte' nu is mijn zoon alweer 16 jaar' kerngezond en een kop groter als mij.
Nu inmiddels alweer zwanger van mijn 5e kindje.
De ene zwangerschap is de andere niet' dus ik hoop dat alles goed komt.
 
Het houdt nu 6dagen aan, er heeft geen 1dag een druppel helderrood bloed bij gezeten. Ik had alleen verwacht dat het helder rood bloed werd maar dat blijft weg wel blijven de zwangerschapsklachten aanhouden. ik zal maandag toch de verloskundige bellen, bedankt voor jullie reactie
 
Ik kan je helaas niet geruststellen.. Bij mijn miskraam heb ik 4 weken lang oud bloed verloren. Op de echo was toen te zien dat het mis was. Toen curretage gehad. Ik hoop voor je dat het bij jou goed gaat! Iedere ervaring is weer anders. Ik heb gelezen dat je bij bloed 50% kans hebt dat het goed gaat. Dus je zult hier van de ene helft positieve en van de andere helft negatieve verhalen horen. Holelijk kun je voor de je vakantie nog bij de verloskundige terecht voor een echo. Al hielp dat bij mij ook niet, want bij een vroege echo moesten ze inwendig kijken, maar toen zagen ze niks omdat er een cyste voor zat! Dus moest toen nog 2 weken wachten om via de buik te kijken... probeer wat de uitklmst ook is toch van je vakantie te genieten! 
 
Ik heb momenteel oud bloed verlies en ben op vakantie. Heb wel de verloskundige gebeld. Die zegt dat ik moet afwachten en dat alleen oud bloed niet een miskraam hoeft te betekenen. Ik ben 6 weken en 3 dagen zwanger en heb helemaal geen zwangersschapssymptomen. Als het nog een paar dagen aanhoudt of helderrood wordt mag ik een vervrowgde echo, maar ben pas zondag de 3e weer thuis. Spannend. Ik hoop dat het goed zit....ook bij jou!
 
sterkte!
 
Aangezien hcg om de 48 uur verdubbelt' kun je vragen om een bloedtest en dan overmorgen nog een keer.
Dan weet je in elk geval of je hcg stijgt of daalt.
Als het stijgt is het alleen maar goed' als het daalt kan de arts je een verwijzing geven voor een spoedecho in het ziekenhuis.
Want op vakantie hoort leuk te zijn' maar als dit door je hoofd blijft spoken' kun je niet van deze vakantie genieten.
Succes in elk geval' ik hoop voor je dat er niks aan de hand is.
De gyn vertelde mij ooit dat 1 van de vrouwen last heeft van een innestelingsbloeding' en dat het dan nog vaker goed gaat als slecht.
 
Terug
Bovenaan