veel pijn bij schaambeen

Ik heb sinds het weekend last van mijn schaambeen, volgens de fysiotherapeut heeft dit te maken met de instabiliteit van mijn bekken. Daarom moest ik nog rustiger aan gaan doen. Gisteren heb ik echt super veel last van gehad, fysio had gezegd als ik er last van had dat ik het moet koelen net als wanneer je een verstuikte enkel heb. Nou daar zat ik dan met mijn koelpack op mijn schaambeen. Hilarisch gezicht natuurlijk maar dat is echt niet fijn, de rest daaronder wordt ook koud, brrrr.
Heeft een van jullie hier ervaring mee, en zo ja wat doen jullie er mee?

liefs

Ik heb er ook vaak last van. Alleen ben er eigenlijk nog niet voor naar de fysio geweest. Soms als de pijn echt niet meer gaat dan warm ik een kersenpitten kussen op. En leg die er dan zo tussen. Bij mij werkt die warmte best goed. Doet de fysio er verder bij jou nog wat aan?? Want anders moet ik me ook maar is gaan bedenken om te gaan!

er is volgens mij niet echt wat aan te doen!
's nachts in bed kan ik wel janken bij het omdraaien! De ene dag heb ik er meer last van dan de andere, maar kan mijn iegen broek niet eens meer aankrijgen...

Née fysio kan er ook niks aan done, enige was dat je t als verstuiking most behandelen dus door te koelen. De pijn gaat echt wel even weg met koelen maar een bevroren doos (sorry voor mijn woordkeuze) is niet bepaald prettig haha

Terug
Bovenaan