veel plassen

A

Anoniem

Guest
hoi

wij zijn sinds een week bezig voor het eggie en nu heb ik al een paar dagen dat ik heel veel moet plassen het doet verder niet pijn met plassen of zo en het is elke keer een flinke plas zou dat een blaasontsteking zijn of iets anders wie weet het? groetjes wendy

Hoi wendolientje,
Dit zou inderdaad een blaasontsteking kunnen zijn.
Kijk het nog een paar dagen aan en dan zou ik naar de huisarts gaan.

Liefs Bontrie

hoi

Ik vind het wel raar heb nog nooit een blaasontsteking gehad ,hoe kun je dat krijgen dan?.echt vreemd, kan het ook zijn dat ik al zwanger ben dat hoor je ook weleens als ze zwanger zijn en dan blaasontsteking hebben groetjes wendy zou wel heel snel zijn by the way dus dat geloof ik maar niet.

Hoi Wendy,
Wanneer is je NOD dan?
Het lijkt me idd wel erg snel ik las dat je pas 1 maand bezig bent?

hoi bontrie

Mijn nod is 22 maart pas dus denk ook niet dat het dat is,mijn darmen zijn ook wat van streek trouwens misschien dat dat die krampen af en toe   veroorzaakt.Bij de vorige zwangerschappen was ik ook heel snel zwanger en merkte ik het na twee al.hoeft nu niet te zijn natuurlijk.maar heb net gekeken bij medische enclopedie maar een blaasontsteking is veel plassen ,pijn bij het plassen ,kleine beetjes,maar ik heb dat juist niet maar moet veel plassen,maar ja we wachten wel effe af en anders gaan we naar ha toe.bedankt in ieders geval voor je reactie. groetjes wendyl

ik denk dat als je 22 maart pas je nod hebt, dat je eisprong nog niet eens is geweest,
dus een zwangerschap is dan onmogelijk.
Vooral omdat dit je eerste ronde is, moet je jezelf nog niet gek laten maken, en bij alle kwaaltjes iets denken.

Liefs Randy

Terug
Bovenaan