Veel plassen!!

Herkenbaar?? Ik word er vooral 's nachts gek van! Moet er bijna iedere 1,5 uur uit om te plassen. Ik ben bijna 8 wkn zwanger en de afgelopen nachten moet ik vaak m'n bed uit. Heb m'n urine al laten controleren op een blaasontsteking, maar dit was het niet. Wrs komt het ook omdat ik op mijn buik slaap, nu voelt m'n blaas ook sneller vol. Want als ik naar het toilet ga valt het wel mee hoeveel ik moet plassen. Maar wel vervelend die gebroken nachten.

Herkenbaar! Ik had het ook al laten testen! Aar had ook geen blaas onsteking. Ik ga meestal 3 x per nacht denk ik! Heb wel het idee dat het nu iets minder word! Ben vrijdag 12 weken.

Ik had het bij de eerste heel erg. Nu moet ik ook wel wat vaker, en 's ochtends moet ik echt eerst plassen voordat ik m'n zoontje uit bed haal (of ik laat het m'n man doen).
Probeer op je zij te slapen. Dat scheelt al een hele hoop. En wat ik me van de eerste herinnerde was dat ik tijdens yoga een "downward facing dog" moest doen en iets naar boven m'n bekken voelde verschuiven. Toen moest ik ineens ook een stuk minder vaak plassen ;)
(http://www.cnyhealingarts.com/wp-content/uploads/2010/10/shanna-downward-facing-dog.jpg)

Ik moet altijd al behoorlijk veel plassen maar nu Is het vreselijk! Vooral in de avond en nacht ook ik slaap op mijn buik ik probeer me te houden aan minimaal 2 liter vocht per dag maar pffff voor mijn gevoel komt het 4 dubbele eruit! En ik ben pas 7 weken....dus heel herkenbaar!

Ik herken het ook. Moet er ongeveer 3x per nacht uit en met een beetje pech kan ik erna niet meer slapen.
Ik slaap gedeeltelijk op mijn zij en het scheelt inderdaad wel.

Wat fijn dat ik niet de enige ben die 's nachts een aantal keer door het huis spookt op weg naar de wc! Doe m'n best om op m'n zij of rug te slapen, maar tot op heden geen succes. Word steeds weer op mijn buik wakker. Hopelijk wordt het verder in de zwangerschap weer iets beter.

Terug
Bovenaan