veel pukkels, meisje??

Hoi,

Ben ik nog een keer.
Bij mijn eerste heb ik veel last gehad van een onzuivere huid met een aantal pukkels af en toe. Het werd toen een meisje. Nu is het nog erger!! Ik heb nu wel zo'n 7 pukkels tegelijk op mijn kin!!! Vreselijk. Ik zie er niet uit. Veel vrouwen die ik ken en die jongens hebben, hebben dit nooit gehad en andersom. Hebben jullie dit ook of juist niet en wat heb je of krijg je???

Groetjes Fenna.
 

Hoi hoi ;)

Ik heb normaal wel eens last van een pukkeltje, maar tijdens mijn 1e zwangerschap had ik een  megagave huid zonder onzuiverheden.
Iedereen zei, het wordt een jongen, maar toch was het een meisje!!

Nu ben ik voor de 2e keer zwanger, maar nog maar 8 weken dus kan er nog niks over zeggen!

Liefs
 
Bij mijn eerste had ik geen pukkels een hele mooie huid zelfs! het werd een jongen.

vorig jaar was mijn huid heel onrustig en zag er niet uit.....het werd een miskraam na 17 weken, maar het was een meisje.

Nu ben ik bijna 8 weken en begint de onrust aan de huid een beetje, maar ik moet dat nog verder afwachten.....


gr mama van "MD
 
Ik zat helemaal onder de pukkels. als ik nu foto's terugzie van mijn zwangerschap en net na de bevalling, dan schaam ik me gewoon. Het leek wel een mijnenveld. Maar ondanks al deze pukkels is het toch echt een jongetje! Volgens mij wil dit dus helemaal niks zeggen.
 
Hoi,
Ik  ben zwanger en heb vanaf het begin al last van pukkels, vooral op mijn voorhoofd en slapen en kin. Soms op mijn bovenrug, geen leuke plek aangezien je er niet zelf bij kan.
Nu dacht ik dus dat ik een meisje ging krijgen, maar op de echo is toch echt te zien dat er een jongetje gaat komen.
Groetjes Saskia
 
Hoi,

Ik had bij de eerste zwangerschap ook een hele onzuiver huid.
Allemaal pukkeltjes en rode plekjes.
Het werd toen een jongen.

Nu heb ik het weer en krijgen we weer een jongen.
Terwijl ik normaal een hele gave huid heb.
Dus ik denk dat het niet zoveel over het geslacht zegt.

Meschien word je huid gewoon onzuiver tijdens je zwangerschap.

Groetjes

Senjo

( 30 weken )
 
Terug
Bovenaan