veel pukkels!

Hallo allemaal!

Ik ben nu 9 weken en 1 dag zwanger van de eerste.. heb niet heel veel last, behalve dat ik mn broeken niet meer dichtkrijg en 2 cupmaten gegroeid ben en ze doen zeer!! Ook ben ik erg moe .. maar dat maakt niet uit! zo heb ik een beetje zekerheid dat alles nog werkt!:D
Maar ik heb ook ontzettend last van pukkels!!!!! klein groot maakt niet uit.. ik weet dat dit hormonen zijn maar is hier miss wel iets tegen te doen ??.. lijkt als of ik in de puberteit zit! en zelfs toen had ik er niet veel last van... please help!

liefs lucy

Heej!

Ik had er ook erg veel last van in het begin.
Ben er echt op gaan letten wat ik eet, dus lekker gezond, veel rauwkost en veel, heel veel fruit.
En bij mij hielp dit veel en het werd minder.
Nu inmiddels ben ik ruim 31 weken zwanger en heb praktisch niks meer.
Hoop voor je dat dit ook bij jou helpt!
Ze zeggen trouwens als je pukkeltjes hebt dat t een meisje is en bij mij klopte dit ook hihi, dus wie weet..

Groetjes Maaike

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Elke ochtend, middag en avond zit ik weer alles uit te duwen. Ik wordt er gek van.
En nee ik eet niet vettig of snoep veel.
natuurlijk krijg je meteen reacties : als je een meisje krijgt neemt ze de schoonheid van mama weg. Veel pukkel betekend dus een meid.
Nou niet dus. Ik krijg echt een zoontje maar de pukkels blijven en blijven. ook nu met (bijna) 22 weken.
Ik heb me er al bij neer gelgt dat ik geen mooie moeder ben tijdens de zwangerschap. Gewoon blijven duwen, maskertje, lotions enz... om het toonbaar te houden.

Als je wel een oplossing vind om ervan af te komen, geef dan even een gil. Ik zou graag weten hoe ik ervan af kom. Veel succes met alles

Groeten Jeanine

Ok.. Nou ik eet wel veel fruit en groenten.. miss moet ik het nog meer aanpassen! zal het proberen...
En mijn man is er hevig van overtuigt dat het een jongen word maar we zullen zien! haha of de pukkelstory gelijk krijgt of niet!:D
Owja en hoe zet je een banner bij je profiel? ik heb wel een leuke maar weet niet hoe die er op te zetten....

xx lucy

hoi Lucy,

Ik heb er geen last van maar ik weet wel als je er last van hebt dat het belangirjk is om je gezicht goed te reiningen en niet je porien te verstoppen.

Of voedsel helpt weet ik niet, maarje kan het altijd proberen.

Het verhaal van jongen of meisje klopt iig niet, ik krijg een meid en ik heb nergens last van. Mijn zusje kreeg 2 jongens en zij zat ook helemaal onder.

Dan is het dus toch echt een bakerpraatje
Mijn schoonzus had ook erg veel last van pukkeltjes int begin, precies t zelfde als ik, en ook zij was zwanger van een meisje. Een vriendin van me ook precies hetzelfde verhaal en ook een meisje. Maar dat zal dan waarschijnlijk toch echt puur toeval zijn hihi!

Succes ermee!
Groetjes Maaike

hoi hoi,
ik heb juist het advies gekregen om alle spullen die je gebruikt van hetzelfde merk te kopen. ik gebruik eigenlijk sinds mijn zwangerschap bijna niks op mijn gezicht. ik spoel het met water tijdens het douchen en doe er na het douchen wat dagcreme op. toen werd mijn huid weer rustiger. ik had wel nogsteeds af en toe een paar pukkeltjes, maar die fabriek zoals in de puberteit had ik zeker niet meer!!

en nu bijna 11 maanden na de bevalling gebruik ik nogsteeds alleen dagcreme en geen zeep of maskertjes ofzo. ik heb nog nooit zo weinig pukkeltjes gehad...

Hoi,
Herkenbaar.... helaas! Bij de eerste had ik hier ook last van, niet supererg maar mijn huid was duidelijk minder mooi (kreeg trouwens een jongen haha). Bij de tweede had ik nergens last van (ook weer een jongen) nu bij de derde heb ik weer wat last hiervan (weet nog niet wat het wordt).
Nu bij de derde is het trouwens wel overgegaan, zo rond een week of 17. Bij de eerste niet, daar ging het pas over na de bevalling... helaas.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Terug
Bovenaan