Veel pukkels

A

Anoniem

Guest
hee meiden,
zit op het moment onder de pukkels!normaal krijg ik het alleen van ongi, chocola en vette troep(lees patat;-)) Ben op dieet dus geen chocola en patat gehad voor 2 week al!en ongi lijkt me ook nog niet!
kan het zijn dat ik dus nu op echt ontpilt ben?
zou anders niet weten waar die pukkels ineens wegkomen!
liefs

Hoihoi!

Ik heb ook een aantal jaar aan de pil gezeten, maar ik heb geen pukkels gehad van het ontpillen. Maar, pillen zijn gevuld met hormonen en verandering van hormonen kan pukkels veroorzaken, Het kan dus wel heel goed zijn dat nu alle 'pilhormonen' uit je lichaam zijn en je daarom pukkels hebt.

Ik weet niet of het echt zo werkt, maar met een beetje redeneren hier en daar kom ik tot deze conclusie, haha!

Is verder alles goed met je?

Liefs Daisy

Hee meis,
ik ging "vroeger"aan de pil omdat ik zoveel pukkels had! en toen ik aan de pil ging waren ze allemaal zo weg op die ene pukkel na bij een ongi!
en nu zit ik er weer onder daarom heb ik ook het gevoel dat ik nu ontpilt ben omdat alle pukkels weer terug zijn maar op zich heel raar had ik bij 1e zwangerschap geen last van....
nou ja dan maar een poedertje op mijn gezicht!
Ja alles gaat hier verder wel goed lieverd!lief je dat je er na vraagt! en met jou ook..??
xxx

Hey!

Ik heb nooit echt veel pukkels gehad maar de afgelopen maanden met regelmaat een wat pukkelige / ruwe huid. Nu ook helaas weer. Hormonen pff ;-)
Gelukkig zijn er goede poedertjes inderdaad.

Maar.. twee weken geen patat, chocolade etc knap hoor! met een gewenst resultaat?

Liefs Lisette

Ik denk ook dan het het door 1 of andere hormoon komt!vroeg het me gewoon af maakt verder ook niet zo veel uit ;-)))

Jaaaa ben al 4 kg kwijt in 2 week!dus netjes al zeg ik het zelf!haha
wil er graag wel 15 kilo af hebben maar alles wat er afgaat is mooi meegenomen!want dit hou ik ook geen maanden vol hahaha
straks dan maar eens ovenfrites proberen...
hoe is het met jou Lisette?
Liefs

Jeetje 4 kilo is mooi zeg! goed bezig. Kun je trots op zijn! Ik ben een paar jaar gelden 6 kilo kwijt geraakt door een dieet. Voelt lekker! Veel succes nog verder.. elke kilo is inderdaad mooi mee genomen & het belangrijkste is natuurlijk dat je goed in je vel zit en gezond bent. Super!
enne.. De ovenpatat is best lekker hoor ;-)

Met mij gaat het goed.. Druk geklust afgelopen week. Hoop op n positieve test over +/-14 dagen. Voor jou natuurlijk ook! Vriendlief en ik gelukkig en sterker.
Rook helaas nog wel.. niet te veel maar elke sigaret is er een te veel. Ook dat komt wel goed.

Spannende tijden voor een goede vriendin van me. Zijn 3/4 jaar bezig en is nu 2a3 dagen overtijd terwijl ze altijd regelmatig menstrueert. Hoop zo voor haar dat raak is deze maand. Dan kom ik er 2 weken later achteraan.. geweldig ;-)
2 andere vriendinnen beide in verwachting van een tweeling, leuke periode!

XX

dank je wel meid!ik blijf me best doen!!!en voelt idd erg lekker!!!zal binnenkort de ovenpatat eens proberen...ben benieuwd!!!

Fijn dat alles goed gaat tussen jou en je vriend en dat jullie er allemaal beter uitkomen!
probeer lekker veel te blijven praten, niet opkroppen!daarom hebben mijn man en ik een erg goede relatie(al zeg ik het zelf) omdat we goed communiceren over alles!

Spannend hoor voor je vriendin hoop dat het raak is voor haar!!!en andere vriendinnen allebei zwanger van een tweeling!super zeg! krijg je het straks druk met oppassen en dan ook nog 1 vanjezelf erbij:)))

Ik rook ook af en toe nog 1-tje! het is en blijft moeilijk!toen ik 2 week begon met dieten ging ik met roken weer de mist in...lukt niet allebei tegelijk!zwak he?! ga straks zeker weten weer stoppen!maar eerst het 1 en dan het ander!want als ik zwanger ben mag ik niet dieten en moet ik stoppen met roken dus we worden gewoon allebei deze maand zwanger en stoppen we met roken!!!
Fijne dag nog!!!
XXX-Jes

Hier een heftige week, maar ik verwacht morgen goed nieuws bij de definitieve uitslag van de HSG. Op het eerste gezicht al bijna alles goed, dus ik verwacht geen gekke dingen! Wel spannend, want ze gaan ook de rest van de behandeling morgen vertellen.
Verder hoop ik vooral dat het heeeel snel weekend is! Morgen ook de begrafenis van mijn opa, dus een heftig weekje!

Maar wat goed dat je in 2 weken 4 kilo kwijt bent! Alleen door te stoppen met snoepen/patat of heb je er nog een dieet bij gedaan??

Ga zo door meid!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan