Veel sabbelen

A

Anoniem

Guest
Beste moeders,

onze kleine meid van 4 maanden is de laatste dagen erg veel  aan het sabbelen. Na afloop van een voeding blijft ze het liefst lekker aan m'n tepel sabbelen en sputtert ook tegen als ik de 'boel' weer inpak. Ze sabbelt veel meer dan eerst op 'r handjes. Herkennen jullie dat? Is dat een grotere zuigbehoefte, of komt ze in een fase waarin ze alles naar 'r mond gaat brengen?

Alvast bedankt!
groetjes
Mandarijn

hai mandarijn,
onze lotte deed dit ook met 3 maanden,veel sabbellen,vooral op de speen van haar fles,en op mijn vinger,en op haar eigen vingertjes.veel gekweil erbij.bij haar kwamen er toen al tandjes door.erg vroeg met 3 maanden.maar t was echt zo.nu heeft mevrouwtje 2 mooie tandjes.ze is nu 5 maanden.misschien zit het bij jou pukkie ook te rommellen.groetjes sylvia

Shenaya is nu ruim 2,5 maand en ze is ook veel aan het sabbelen.. Protesteren als de fles op is zeker!

Het CB heeft hier gezegd dat het waarschijnlijk al tandjes zijn die doorkomen.. Dus dat zou het inderdaad kunnen zijn..

En misschien is er ook wel grote zuigbehoefte dat kan!!

Heeeey, dat viel mij ook op,
Alleen is Thijmen 11 weken.
Hij sabbelt meer, en hij kwijlt iets meer....?
Ik zie geen tandjes, ribbeltjes  ofzo........
Hij huilt ook meer na het eten......wat hij eerder niet deed.
Succes en ik lees mee haha!!!! Ben benieuwd

hoi, mijn zoontje van 4 maanden sabbeld echt overal op. en kwijlen wat hij doet!!!! Om gek van te worden. Hij maakt alles echt klets nat. Tegen mij zeiden ze op de C.B. dat het komt doordat hij steeds meer ontdekt op die leeftijd door met zijn mondje aan alles te voelen en nog niet doorheeft om te slikken.. Het hoort er dus bij, Groetjes

Terug
Bovenaan