Veel slapen en moe

<p>Mijn zoontje van 21 maandjes is altijd wel een goede slaper geweest met zijn middagdutjes. Sinds hij 1 slaapje doet slaapt hij vaak nog 3 uurtjes tussen de middag, heerlijk natuurlijk, al kijk ij ook wel uit naar dat de dutjes minder worden zodat we s middags nog lekker op stap kunnen. Maar dat komt wel en is het probleem ook niet. Waar ik een beetje mee zit is dat hij de laatste weken vaak s ochtends om half11 al hartstikke moe is. Hij slaapt vaak van 19.00 tot 06.00/06.30uur, dus dat is volgens mij prima. Als ik hem om half11/11uur oo bed wil leggen slaapt hij echt niet. Om 12uur/half1 is dat geen probleem, maar hij zit fan echt een uur te vechten tegen zijn slaap. Daarnaast slaapt hij ook met gemak nu 4uurtjes en is dan om 19.00uur echt weer moe. Is dit herkenbaar? Is dat de leeftijd/groei/ontwikkeling? </p>
 
Hier een meisje van 20 maanden die vanochtend in slaap is gevallen rond 11.00 uur. Normaal gaat ze om 13.00 of 13.30 uur naar bed. Ze slaapt dan 2 uurtjes en rond 18.30 a 19.00 is ze echt klaar met de dag. Rond 6.30 a 7.00 uur begint de dag voor haar. Eigenlijk dus heel vergelijkbaar. Ik maak me met ons ritme geen enkele zorgen. 
Mijn zoontje heeft tot hij ruim 3,5 was tussen de middag geslapen, dus ik verwacht niet dat het middagslaapje er snel uit kan. 
 
 
Mijn zoontje is al 26 maanden maar slaapt tussen de middag ook nog 3 uurtjes hoor tot 1,5 sliep hij in de ochtend ook nog mijn dochter daarentegen heeft nooit in de ochtend geslapen ook als baby niet het is per kind zo verschillend maar zeker niks om je zorgen om te maken
 
Wat heerlijk, ik zou me geen zorgen maken!
Ik maar me juist zorgen dat ze veel te weinig slaapt. Nu bijna 18 maanden en slaapt van 19 tot 530/630 en smiddags heel verschillend.
De afgelopen dagen in de middag maar een uur en dan toch elke dag voor 6 uur wakker.
Heel vermoeiend allemaal want tussen de middag is het ook echt krijsen in bed. Savonds valt ze in een coma en horen we haar niet tot de volgende dag.
 
Hier een meisje van bijna 2,5 dat smiddags ook altijd 3 á 3,5 uur slaapt. En ook snachts slaapt ze goed! Fijn toch? 
 
Terug
Bovenaan