Veel slapen en niet willen zitten......

hallo allemaal

Mijn dochtertje is nu 8.5 mnd en kruipt nog niet en heeft ook nog geen tanden,
We denken dat er wel een tandje zit te wringen want je voelt echt een bobbeltje.
Maar wat ik wilde vragen slapen jullie kleintjes ook nog zoveel als Esmee 1 tot 1.5 uur wakker is wordt ze zo chagerijnig van de slaap en dan moet ze echt weer naar bed (kan dat misschien ook met tandjes te maken hebben?)
Verder is echt gefrustreerd want ze wil staan en lopen maar dat kan natuurlijk nog niet!
Als je ze dan weg wilt zetten (zittend) dan maakt ze zich helemaal stijf en wil alleen maar staan...(ze kan wel zitten alleen hoor)

Ik ben benieuwd naar jullie reaktie...\


Groetjes Cindy
 
Hallo,

Mijn dochtertje van nu ruim 2,5 jaar, had ook niet zo drukte met kruipen, optrekken en lopen hoor. Ze bleef geduldig zitten waar ze zat en speelde leuk, ook was ze net als jouw dochtertje druk met kletsen. Met tanden krijgen was ze ook laat vond ik dan.
Het stijf houden om niet te gaan zitten herken ik niet van Lotte, maar wel van andere kindjes op het dagverblijf waar ik werk. Maar waar het vandaan komt???????
Daarin tegen is de jongste veel sneller met alles en is nu 13 maanden en staat al eventjes los en loopt overal langs heen, terwijl Lotte 14 mnd was toen ze zich voor het eest optrok en 22 mnd was toen ze echt liep.
Elk kind is verschillend een gaat op zijn of haar eigen tempo.

Groetjes van Mieke mv Lotte (17.02.2004) & Jozua (15.10.2005)
en 34,3 wkn zwanger van een kadootje
 
het zou goed kunnen dat het van de tandjes komt.Ons zoontje van net 8 maanden heeft er ook last van.
Ik ben bang dat al zijn tandjes rond dezelfde tijd gaan doorkomen.
Het is niet 1 bobbletje wat ik zie,zijn hele onderkant is bobbels.
Hij is erg drammerig en slaapt veel.
En over dat kruipen zou ik me maar niet druk maken.
Jarno heeft uitgevonden dat dat niet nodig is om je voort te bewegen.
Hij loopt sinds 3 dagen langs de tafel(4 stapjes per keer,maar het begin is er)
Weg rust!

succes met de tandjes
 
Terug
Bovenaan