veel slapen

onze zoon slaapt van 19.00/19.30 uur tot 7.00/7.30 uur en dan vaak tussendoor een klein uur in de morgen en ook nog twee keer in de middag is dat niet veel??en die tijden zijn ook verschillend.soms een uur en dan wel eens 2en een half uur aan 1 stuk.maar als hij moe is is hij gewoon niet houden dan moet hij naar bed want dan blijft hij huilen.iemand hier ervaring mee.ik weet ook eigenlijk niet of het veel is wat hij slaapt
 
Hoi Peggy,

Grappig, ik wilde net een soort gelijk bericht plaatsen, alleen ik maak me er eerlijk geen zorgen over. Was eerder benieuwd wie nog meer een kindje heeft wat zo'n slaapkop is .
Onze Emmalynn is van 14 okt dus al weer bijna 5 mnd. Ze weegt 12 pond en nog iets en is 63 cm. Bij haar geboorte was ze (te) klein: 49 cm en 2440 gram.
Ze heeft ook het KISS-syndroom, gehad eigenlijk, want het gaat nu heel goed.
Na dat de onrust over was, begon ze veel en lekker lang te slapen.

Op dit moment is het zo dat ze al ruim 6 - 8 weken doorslaapt, van 's avonds 18-19 uur tot 6-7 uur de volgende dag. Ze slaapt dan heel vast en diep, dus ik ga haar echt niet wakker maken dan.
Ook overdag kan ze soms lang slapen.
Na de 1e voeding (210 water+7 schepjes voeding) leg ik haar weer in d'r bedje, meesal slaapt ze dan nog wat met afwisselend spelen.
Rond 10 uur komt ze er dan uit, en gaat ze spelen in de box, tussen 10 en 11 krijgt ze haar 2e fles (180 water+6 schepjes). Daarna is ze vak moe en slaapt ze een uurtje of 1 1/2-2, dan rond 14.00 uur haar derde fles en soms slaapt ze dan nog wat.
Tussen 17 en 18 uur wil ze meestal haar laatste fles en dan is ze moe.

Volgens mij zijn wij 'lucky ladies' met onze slaapkopjes!

Zoals je misschien uit mijn verhaal haalt, voed ik op verzoek, maar ook laat ik haar slapen op verzoek, als zij aangeeft (inmiddels ken ik de tekenen) dat ze moe is, gaat ze hup, naar bed. Bevalt dat niet, geeft ze het ook wel aan, dat kan ik horen aan hoe ze dan huilt, want soms huilt ze ook van vermoeidheid.

Nou succes, en duimen maar dat onze kleintjes dit lang, lang blijven volhouden.

Groetjes,
Roos
 
Terug
Bovenaan