veel slapen

Mijn zoontje is 3 maanden oud. De eerste 2,5 maanden heeft hij veel gehuild en weinig geslapen. Maar de afgelopen paar dagen slaapt hij heel veel. ik moet hem voor de fles wakker maken, en na de fles gaat hij gewoon weer verder slapen. Ik heb al gekeken of hij geen koorts heeft en dat heeft hij niet. Toch maak ik me zorgen. Zijn er meer baby's die zoveel slapen? Kan het aan het slechte weer liggen?
Weten jullie het?
groetjes
EMG

heerlijk geniet er maar van hahaha
mijn dochter sliep nooit overdag , doodvermoeiend was dat

nee er zijn zat babys van 3 mnd die de hele dag slapen hoor
zal me maar geen zorgen maken

Mijn zoontje (16 weken) heeft soms ook zo n slaapdag. Duurt meestal 1 of 2 dagen en dan is het weer normaal. Ik denk dus dat je je er geen zorgen over hoeft te maken.

Christian sliep de eerste 6-7 weken van zijn leven erg weinig, soms maar 10 uur per 24... Wij dachten, tja, die heeft niet veel nodig!
Maar vanaf 8 weken sliep hij opeens veel langer! Nu zit hij nog steeds in dat schema waarin hij 15 uur per 24 uur slaapt, 8 uur in de nacht en 7 uur overdag verdeeld over 3-4 slaapjes.
Maar inderdaad, hij heeft ook wakkere dagen en slaapdagen.. We merken nu dat hij na een paar drukke dagen hij echt iets moet inhalen en dan 1-2 dagen heel veel slaapt.
Zolang je kindje goed wakker en alert is tussen de slaapjes door, is er niets aan de hand!

Groetjes, Karin
mama van Christian (18 weken)

ik weet alleen dat Renzo de eerste maanden alleen maar sliep die was haast nooit wakker dat is inmiddels wel anders hij is heel veel wakker nu juist...maar de baby van een vriendin die is nu bijna 5maanden slaapt bijna echt nog van voeding tot voeding dus zowat heel de dag nog..sorry zal je weinig aen hebben denk ik maar zo zie je maar dat sommige gewoon veel slaap nodig hebben

liefs mamavanTimo en Renzo

lekker laten snurken haha!!!ik heb het laatst eens bijgehouden en boas slaapt gemiddeld 20 uur per dag.zou haast vergeten dat ik een baby heb
hij is nu 5 maanden en de laatste 2 dagen is hij juist erg veel wakker,zeker voor zijn doen.hij doet dutjes van 3 kwartier en is daarna sjacherijnig(ook voor zijn doen)maar wil niet slapen.misschien een sprongetje of tandjes.je weet t niet.kan morgen maarzo weer over zijn en dan ligt ie weer de hele dag boven.snachts slaapt hij 12,5 uur aan een stuk.al sinds 10/12 weken.
groetjes kari

Terug
Bovenaan