veel slapen

Ethan slaapt zins een ruim week op eens veel meer dat begon al met ipv 1 2 slaapjes maar nu slaapt hij ook echt lang ligt alweer bijna 3uur te slapen

Hij is verder als hij wakker is onwijs actief moet er echt achter aan vangen..
hij eet ook verder goed er is niets veranderd.

Herkend iemand dit?

Ik herken dit ook.

Evy sliep tot vorige week 1 keer per dag, en dan maar een uurtje. Maar sinds deze week kan ze wel 3 uur achter elkaar slapen.

Ik weet niet of dit iets tijdelijks is of dat het komt omdat ze ziek is geweest aan het begin van de week.

Maar verder eet ze goed en is ze ook erg actief.

Ik zou zeggen geniet er even van hahahha. Heerlijk als ze even op bed liggen. Dan kun je lekker even doorwerken. Hier zit het nu tussen 1 en 2 slaapjes in. Maar de ene dag slaapt hij veel meer dan de andere. Soms is het dat hij maar een uur over heel de dag slaapt, maar soms ook 5 uur bij elkaar over heel de dag. We starten altijd om 8 uur ''s morgens en hij gaat altijd tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Maar de tussenliggende tijd is op het moment heel verschillend. En dat is eigenlijk pas sinds 2 weken. Wel merk ik dat als hij heel erg actief is, hij de volgende dag meer slaap nodig heeft.

Jochem slaapt ineens ook veel meer.....
's morgens vaak een uur max anderhalf en 's middags dan ook 1,5 - 2 uur.
Dan is ie vaak al om 9 uur moe.
Als ik hem 's morgens laat liggen tot tie wakker word dan slaapt tie bijv tot 12 uur maar dan is het veel te lang tot 18.30 - 19.00.
Hier dus meestal 2 slaapjes op een dag....
Maar nu wil ie niet slapen ligt meer te spelen dus zo er maar uit halen en dan zien we wel.

Ethan is gisteren half 7 naar bed gegaan werd 7uur wakker om 9uur begon hij alweer te gapen en te wrijven in zijm ogen dus snel in bad gedaan 10 uur lag hij er in 1uur werd hij wakker en zit nu ook weer te gapen en te doen tussen het spelen door

ik zat al te denken aan sprongetje of groeispurt..
Hij krijgt wel steeds meer zelfvertrouwen dus ik verwacht dat het lopen niet lang meer zal duren

Terug
Bovenaan