Veel slapen

Herkend iemand dit

Ethan is nu ruim 13maand en hij slaapt zo ontzettend veel op eens ..
Hij gaat savonds half7/7uur naar bed en slaapt tot uurtje of 7meld zich voor de fles en slaapt hij tot minimaal 9uur en om 11uur half 12 is hij weer moe gaat dan naar bed en slaapt meestal een 3uurtjes en slaapt rond 4uur ook nog een klein uurtje..

Ik ben echt totaal niet gewent van hem voor heen sliep hij juist heel weinig vanaf 8maand had hij zelfs maar 1slaapje

Evy heeft dat nu ook sinds een maand. Ze is nu ruim 14 mnd. Gaat dezelfde tijd naar bed als jouwn Ethan en slaapt tot dezelfde tijd als Ethan. Vandaag heeft ze zelfs 4 uurtjes achter elkaar geslapen en was ook weer snel moe.
Misschien komt dat omdat ze nu misschien veel in zich opnemen en erg veel leren. Dat is natuurlijk erg vermoeiend. Evy is nu namelijk erg druk bezig met leren lopen.
Gewoon van genieten!!!

alicia wil ineens niet meer in de buggy slapen. terwijl dat altijd zo fijn was!
alles dat ze ziet is natuurlijk ook heel interessant.
alicia heeft geleerd om de trap op te komen. maar doet dit nog niet alleen. slapen doet ze overdag zo´n 5 uur in totaal en dan ook de hele nacht

Ethan is inderdaad druk met alles.
is op eens ook weer druk met leren loopt veel achter de easy Walker en staat elke keer op handen en voeten..
Maar ook met dingen om zich heen wijst naar alles en zeggen wij wat het is en probeert hij het na te zeggen..

hier wordt juist heel weinig geslapen op het moment. Terwijl hij wel heel erg actief is . Hij slaapt alleen in de middag een uurtje. Helaas voor mama geen uitrustmomentje meer!

Grappig, ik wilde een zelfde topic plaatsen. Maar het vreemde is hier dat Caspar op het kinderdagverblijf altijd maar een slaapje doet van 2 tot 3 uur. Dat gaat prima. Maar bij mij zijn het bijna altijd twee slaapjes. Een om een uur of negen, tien. En dan 's middags nog een keer. Ik vroeg me idd af of dat op deze leeftijd nog 'normaal'. Maar zo te lezen komen alle varianten voor.

oh dat kan nog wel een paar x veranderen hoor... jorn slaapt tot half 6 en dan weer door tot 8. en soms tot half 8 en is dan wakker tot 12.00 en slaapt dan meestal 1,5 uur. maar momenteel slaapt ie 2 tot selfs 3 uur.

Terug
Bovenaan