Veel slijm en kriebel in keel en brok gevoel

<p>Hoi hoi dames.</p><p>Ik maak me wat zorgen.. misschien nergens voor nodig hoor. Maar ik heb al tijden een raar gevoel in mn keel wat nu erger wordt. Alsof er veel slijm vast zit achterin dus ik slik veel.. maar ook snachts heb ik er last van. Ook dat er dan een kriebel komt waar ik van moet kokhalzen als ik hoest. Ik had dit al een beetje voor ik zwanger was, maar ik was wel regelmatig verkouden. Alleen nu heb ik het steeds de hele dag door.  Meer zwangere vrouwen die zich hierin herkennen? </p>

[quote quote=10206718]Misschien last van hooikoorts?[/quote]
Dat heb ik niet. Wel huisstofmijtallergie maar dat heb ik al jaren

[quote quote=10206719] Dat heb ik niet. Wel huisstofmijtallergie maar dat heb ik al jaren[/quote]
Hooikoorts kun je ook ineens krijgen heeft mn vriend ook 

Dit heb ik ook, maar niet door zwangerschap. Ik heb dit elk jaar een paar maanden. Kan astmatisch/bronchitis zijn. Even de hs naar je longen laten luisteren. Kan ook hooikoorts zijn, bij mij helpt alleen prednison. Maar goed ben er ook altijd erg benauwd bij en super veel pijn in de longen.

Afgelopen 2 wkn weer gehad. Denk dat door het weer kwam

Ik heb precies wat jij beschrijft, ik probeer t uit te roggelen sorry voor t onsmakkelijkke,  als ik dit dan doen komt al mijn eten naar boven. Ben naar de arts gegaan  als gedaan wat hij zei maar niks helpt. Ik heb er nu beetje mee leren leven. Er waren en nog steeds dagen, nachten dat ik t Spaans benauwd heb.  

Ik heb precies wat jij beschrijft, ik probeer t uit te roggelen sorry voor t onsmakkelijkke,  als ik dit dan doen komt al mijn eten naar boven. Ben naar de arts gegaan  als gedaan wat hij zei maar niks helpt. Ik heb er nu beetje mee leren leven. Er waren en nog steeds dagen, nachten dat ik t Spaans benauwd heb.  ?

Ik heb altijd al best veel last van slijm in m’n keel, vooral in de winter. Maar nu tijdens de zwangerschap is dat echt erger en soms zo erg dat ik er misselijk van word. Geen idee hoe het kan, maar wel herkenbaar helaas! 

Terug
Bovenaan