veel slijm verlies

hoi dames

ik ben de bijna 27wk zwanger van ons 2de kindje

ik heb nu al een tijdje last van harde buiken, maar daarbij verlies ik nu ook heel veel slijm
bij mijn zoontje heb ik dit ook gehad en was mij baarmoeder mond met 30 wk al helemaal verstreken en had ik iets ontsluiting.

ik moet dinsdag weer na de vk, maar vroeg me af of meerdere dames hier last van hebben.
tis niet een beetje slijm maar echte dikke klodders (sorry voor mijn uitspraken hihi)

groetjes Simone

mv Mart 20mnd en 27wk zw

Ja, dat herken ik hier ook wel. Ook ontzettend veel slijmverlies, iedere ochtend en iedere avond een schone onderbroek is soms niet eens voldoende. Bij jou duidde het dus al wat op ontsluiting? Dacht zelf dat het wel onschuldig was en dat het erbij hoorde, maar zal er nu toch wel even naar informeren bij de verloskundige.

hoi,

ik ben dinsdag na de vk geweest, ze heeft mij door gestuurt na de gyn om een echo temaken, en tekijken hoe het met mijn baarmoedermond is.

groetjes Simone

hoi

junior:

alles gaat tot nu toe wel goed hier, ik ben in het ziekenhuis geweest waar ze me weer hebben onderzocht, de beeb doet het super, en mijn buikje groeit goed.
mijn baarmoeder mond is gelukkig nog helemaal intact, het slijmverlies kon komen van de beeb die aan het indalen is.
en sins vorige week heb ik een beste blaasontsteking, heb hier nu medicijnen voor en die helpen goed.
met het slijm verlies gaat het nu ook beter, het is nu niet meer zoveel als eerst.

groetjes Simone

mv Mart en 30wk zw

Terug
Bovenaan