Veel slijm

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik had afgelopen weekend erg veel wit slijm verlies. Duid dit er nu op dat ik een ei sprong had. Dit was eigenlijk vooral op vrijdag, en volgens mijn berekening had ik gisteren een eisprong. We hebben  geklust, dus we zullen zien. Ik heb verder geen ovu testen gedaan of zo. Dit is pas de derde maand, en ik wil er nog niet teveel mee bezig zijn. Mijn man dus ook niet gezegd dat het afgelopen dagen de klus dagen waren, want het moet ook gewoon leuk en spontaan blijven.

groetjes sietske

over het witte slijm weet ik niet zeker, maar ik heb wel eens gelezen dat tijdens je ovulatie het slijm dun en echt slijmerig is, dus dat je er een draadje van ongeveer 2 cm van moet kunnen trekken...  

Hoi

Ik heb gelezen dat je geen wit slijm moet hebben als je een eisprong hebt maar wit doorzichtig slijm ( lijkt op eiwit van een ei). Nadat ik mijn ei heb gehad heb ik sinds 1,5 na mijn eisprong wittige afscheiding. Maar ja dat kan misschien bij ieder wel anders zijn. Als je maar regelmatig aan het klussen bent geweest rond de eisprong dan komt het misschien vanzelf wel. Je ziet het wel over 14 dagen. Succes

Groet Sharine

ik heb iets voor mijn ei ook altijd doorzichtig slijm waar je draden van kunt trekken, idd niet rauw eiwit. Tis wel elke maand verschillend qua hoeveelheid, maar daar kan ik het aan herkennen. na mijn ei verdwijnt dit weer snel en wordt het dikker wittere afscheiding.

succes en ik duim voor je!!

Imme xx

Ik heb dat dus ook, rond mijn ei waterig/eiwit slijm en daarna is het gewoon droog bij mij en heb ik geen afscheiding meer.

En nu maar afwachten......of we hem goed geraakt hebben of niet (had zondag een vaag lijntje op de test)...

gr mama van MD

Terug
Bovenaan