veel slijm

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Hier ben ik weer,een vraagje,ik heb veel slijm wat ik verlies,het is wittig.Maar ik wacht nogsteeds want ik ben nog niet ongi.Weet iemand of dit een voorteken is?

liefs nice

Hoi Bernicee,
Toen ik 5 jaar geleden zwanger bleek te zijn van mijn dochter, had ik rond mij NOD ook erg veel last van slijmverlies. Ik dacht steeds ongesteld te worden, omdat ik het gewoon "voelde lopen"! Bij mij was het dus een goed teken! Ik zou zeggen...testen maar!
Veel succes, Edith.

Hoi Bernicee/ Edith,
Ik heb ook al sinds een paar dagen erg veel slijmverlies. ik gebruik er maar een inlegkruisje voor, want het is zoveel, gewoon echt nat (sorry) Heb ook af en toe een beetje jeukende tepels?!?!   Ik gebruik clomid en pregnil om de eisprong te stimuleren, wat deze keer niet helemaal gelukt is: de ochtend nadat ik m 'n eisprong gehad zou moeten hebben, en ook de ochtend daarna had ik geen temperatuurverhoging, wat er dus op wees dat ik (nog) geen eisprong had gehad. Na die twee dagen ben ik niet verder gegaan met tempen, m 'n fertiliteitsmedewerkster adviseerde dit, omdat ik er teveel mee bezig zou zijn (wat ook klopte) Ik heb uiteindelijk 6 dagen later nogmaals getempt en toen was de verhoging er wel, maar weet nu dus niet vanaf wanneer, misschien wel de derde dag?? en is het toch gelukt. Ik weet dat ik niet zover moet denken, draait waarschijnlijk toch weer uit op een teleurstelling (zit in ronde 17) maar ik kan me er niet helemaal vanaf zetten, zeker niet nu ik zoveel slijm heb en soms (denk) m 'n tepels te voelen.   Als de eisprong toch plaats heeft gevonden op   of rond de tijd dat het eigenlijk had gemoeten dan zit ik nu op dag 23, dus moet nog even wachten tot vrijdag wanneer dus ongeveer m 'n NOD is.   we wachten af....
groet, MOON

Terug
Bovenaan