Veel slijmverlies

Hoi,

Ik heb de laatste dagen heel veel slijmverlies. En de menstruatiekrampen komen ook steeds vaker. Lage rugpijn. En soms zo erg dat ik het echt weg moet puffen. Wat houd dat in? Zijn dit voorweeen of indalingsweeen?

Misschien weten jullie iets? Ik vraag  het ook maar aan de verloskundige aanstaande maandag.

Liefs helma
34wk+4d

Hoihoi,

Ik heb precies hetzelfde. Het slijmverlies is ook af en toe wat gekleurd bij mij. soms beetje licht roze. En inderdaad veel rugpijn, menestruatie-achtige krampen...

Ik heb net de vlk gebeld maar ik kon ze maar bellen van 9.00-10.00 Heb wel hun voicemail ingesproken en anders moet ik ook afwachten tot maandag. Als ik eerder iets hoor dan post ik het nog wel even.

Groetjes Willemijn 37W1d

Hoi willemijn,

Hoe gaat het nu? Nog steeds last van deze dingen? Ik wel alleen het slijmverlies is wel wat minder maar de krampen komen en gaan. Op zit niet zo erg maar ik hoop niet dat het zich nu al aankondigd want het is nog een beetje te klein bij mij. Ben bijna 35 weken.

Nou hou me op de hoogte.

Heb je dat filmpje al gezien op deze site van die vrouw die aan het bevallen is. Ik heb het net zitten kijken. (zit op mijn werk, laatste uurtjes maar ik heb niks beters te doen) Ik moest huilen toen het eruit kwam. Bizar he dat wij straks ook zo'n humpie hebben.

liefs helma

Hoi Helma,

De klachten die jij beschrijft heb ik ook last van, vandaag ben ik 35 weken en heb regelmatig menstruatieachtige krampen, steken in mijn onderkant, en ook last van lage rugpijn. Ik heb het aan de verloskundige gevraagd wat het kon zijn en zij zei dat het de baarmoeder kan zijn die aan het samentrekken is (duuuuhhh), bandenpijn (voelt echt wel anders vind ik), indalingsweeen of pijn ten gevolge van te druk zijn. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er van overtuigd ben dat het voortekenen van de bevalling zijn, het is mijn eerste dus ik weet er werkelijkwaar helemaal niets van maar mijn hart zegt dat het zo is. De verloskundige zal vast wel weten waar ze over praat maar ik volg mijn hart want ik heb de ervaring dat artsen er ook wel eens naast zitten en dat mijn gevoel achteraf dus bleek te kloppen. Ik ben 4 november uitgerekend maar ik denk zelf dat ons kleintje eind oktober zich gaat aankondigen mede omdat het al een  flinke knaap is. Ik ben benieuwd hoe het ons zal vergaan de laatste paar weken want volgens mij gaan we aardig gelijk op als ik naar het aantal weken  dat we zwanger zijn kijk.

Groetjes,

Puk  

Hoihoi,

Tja, al die hormonen he, om het minste of geringste zit je te huilen.

Ik heb er steeds meer last van. Volgens mijn vlk heb ik op dit moment veel last van voorweeën, misschien toch de slijmprop aan het verliezen. Ik ben uiteindelijk 37w3d. Het vreemde vind ik alleen. Die voorweeën beginnen in de middag en als ik in de ochtend wakker wordt is er weer niks meer aan de hand.... Ohhh, je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Nou veel succes nog. Ik mag maandag as naar de verloskundige, ik moet vanaf nu elke week op controle.

Veel groetjes Willemijn.

hoi

Toen ik rond de 36 of 37 weken zwanger was verloor ik ook wat vocht
een paar dagen later verloor ik mijn slijmprop en toen kwam er
ook lichtroze vocht uit dat bleek vruchtwater te zijn.
Maar het kan geen kwaad zolang het maar gewoon helder is.
dat heeft bij mij 2 weken geduurd en toen braken mijn vliezen.
maar ik had inderdaad ook precies hetzelfde.
hoe is het nu bij jullie ik hoop dat het goed gaat en heel veel succes
met de bevalling.

groetjes ilona

Terug
Bovenaan