veel slijmverlies

hallo,

hier een ietrs wat onsmakkelijk verhaal.

Ik heb sinds gister last van veel slijmverlies, niet gewoon in mijn ondergoed maar na het plassen met afvegen, ik veeg het dan af en dan zit een een slijmsliert in het papiertje maar de andere kant nog in mij, ik moet het letterlijk een heel eindje eruit halen omdat het veel en een lange sliert is.

ook heb ik sinds eergister wat last van "krampjes" in de onderbuik.

is dit mischien een teken dat ik weer ongesteld moet/ga worden, hoe lang na de zangerschap duurt het ongeveer vordat je weer ongesteld word......

Goewan-Mats is vandaag 7 weken

ps:het kan wel 5 maanden duren voor je weer ongi word is mij verteld.ook zonder borstvoeding.ik ben het nu 1 keer geweest (na 12 wk)en nu is t alweer 7 weken geleden.

Hoi,

Ik heb dat ook al een paar keer gehad, soms met een beetje bloed erbij. Dit was bij mij een ongi (denk ik) verder ben ik nog niet ongi geweest nu 15 weken geleden (3,5 maand). Het is dus wel gewoon denk ik, wilde niet na dokter gaan met dit verhaal (komt zo raar over denk ik). Maak je dus niet te veel zorgen.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi anne Fien,
Ik heb dat idd ook gehad. De ene keer was het rood slijm en de andere keer doorzichtig. Het waren bij mij erg lange slierten. geen lekker verhaal maar volgens mij niets om je zorgen over te maken!
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan