veel (sneller) dikker dan bij de eerste

A

Anoniem

Guest
Herkennen meer dames dit???
Bij de eerste was er met drie maanden nog amper wat te zien, maar nu......
Ben  morgen 18wk zwanger en ik lijk wel 6a7 maanden zwanger te zijn!!!!
Ben normaal vrij slank en ben ook nu alleen bij mijn buik en zij dikker geworden, en hoe!
Krijg zelfs al de vraag van mensen of het een tweeling is ofzo... (dit is het absoluut niet, zo bewees mijn 12wk echo)
Het is leuk om een zwangere buik te hebben, maar moet het nou meteen zo snel, zo groot!?
Heb nog meer dan de helft te gaan!!!
Nou ja, als alles maar goed blijft gaan, met mij en vooral met de beeb!!!
Groetjes van olifantje...

Hoi,
hier precies hetzelfde.
ik had bij mijn eerste wat inmiddels al zeven jaar geleden is bij de 16 weken een beginnend buikje en nu ben ik drie maanden en zie je het al heel goed.
komt door de spieren waarschijnlijk.
gr lisettte

hallo,

hier ook een moeder die zwanger is van de tweede. heel herkenbaar allemaal. mijn buik begon met dertien weken te groeien, terwijl ik bij mijn eerste wat kon zien met 22 weken.
ben   nu 36 weken en heb een buik die past bij een zwangere van 36 weken. je bent dus sneller dik, maar ik kan nu (spreek voor mijzelf) zeggen dat ik een normale buik heb voor iemand van 36 weken. niet extreem groot of klein.

groetjes

Hallo. Ja hoor, dat heb ik ook. Is ook normaal schijnbaar he.. bij je eerste heb je nog strakke buikspieren en baarmoederweefsel, terwijl het bij een tweede allemaal al eens opgerekt is geweest. Ik had bij mijn 4 maanden net zo'n buik als die ik bij mijn eerste met de 6,5 maand had.. Ik moet nu nog 6 weken, maar mijn buik is al net zo dik als toen ik bij mijn eerste op het allerlaatst liep...
Volkomen normaal dus!
Gr. Anne-Marie

dat heb ik ook, ben nu 12 weken en lijk ook wel 5 a 6 maanden! Bij mijn eerste was ik ook al vrij groot.
Nu is het mijn derde zwangerschap (vorig jaar ging het mis met 17 weken maar had ik ook een cyste).

En nu tja waar eindigt dit?

gr mama van MD

Hello...

Dit is mijn eerste zwangerschap en ben morgen 15 weken en ik heb nu al een buik vind ik wel leuk maar aan de andere kant ook niet kan niet meer op me buik slapen dus elke nacht is het weer feest..
Nou moet ik ook 1000x in de nacht naar de wc dat vind ik minder hebben jullie hier ook last van...?

Liefs

Als ik nog sneller dik raak bij een tweede dan zie je het VOOR mijn zwangerschap al haaha, mensen zagen het al bij mij vanaf 10 weken (zelfs de VK heeft voor de zekerheid gechecked of het er geen twee waren ) nu ben ik 27 weken zwanger van de eerste en denken ze al dat het elk moment kan komen!

hahaha ponyville...

heb jij ook al zo een buik ...grappig he dat het opeens zo groeit soms geloof ik het nog steeds niet dat er een mensje in mij groeit..zo grappig!
bij mij zag je het ook al rond die tijd en het is er tog echt 1 die er in me aan het groeien is maar vergis je niet ze kunnen ook echt achter elkaar liggen ..
maar die van mij was al aan het springen en weet ik het dus het was er duidelijk 1 ..

hoever ben jij nu eigenlijk?

Terug
Bovenaan