veel spugen

mijn zoontje is 3 maanden en spuugt best veel ,ik heb 2 soorten voeding friso groen en friso blauw van ieder gebruik ik 17 schepjes op 1020 water hij krijgt 5 voedingen van 200 cc nu vraag ik me af dat als de voeding dikker is hij misschien ook minder spuugt.wie heeft hier ervaring mee

Je kunt ook alleen friso groen gebruiken, ik ben het ook gewoon blijven gebruiken toen het over was (al na 2 weken) Wel is het beter om frisolac per voeding te maken, misschien helpt dat ook, het wordt namelijk ander s wel heel erg dik en de voedingsstoffen zakken naar onder...
succes

Onze baby deed ook veel spugen. Het advies wat wij kregen was johannesbroodpitmeel door de voeding te doen. Hierdoor wordt de voeding steeds dikker en dikker naarmate de tijd verstrijkt en zal je zoon misschien niet meer spugen. Ons heeft het in ieder geval geholpen.

Ik gebruik Omneo met daarin inderdaad Johannesbroodpitmeel daarin. Ons zoontje spuugt nog weleens hoor, maar zeker niet meer zoveel als voorheen.
Ik doe 6 schepjes voeding op 190 ml. water. Daarin dan 4 schepjes broodpitmeel.Wel een driestandenspeen kopen! Volgens mij is het niet verstandig om meer voeding te gebruiken dan aangegeven. Daar krijgen ze alleen maar last van hun darmpjes van

hallo,

ik heb eigenlijk een vraagje, kom namelijk uit belgie en heb nog nooit horen spreken van friso groen ,blauw en frisolac, johannesbroodpitmeel...

in belgie gebruiken we nutrilon a.r. als een baby makkelijk spuugt, en het werkt want ik gebruikte het voor mijn zoontje. vanaf ik die melk gaf was het over met spugen.

als een baby geen last heeft van spugen, geven wij hier nan.

kan iemand mij meer informatie geven over jullie poedermelken?
ik sta hier nu echt voor een raadsel, wat zou het allemaal kunnen zijn.

dank u
groetjes

friso groen, blauw zijn twee varianten van frisolac (friso is dus gewoon even afgekort tot friso).
Ik denk (maar ben geen expert) dat de meeste poedermelk-merken wel op 't zelfde neer komen qua samenstelling en zo, enkel dat het een andere naam draagt. Nutrilon hebben we hier ook, en ik denk dat in de door jou genoemde nutrilon a.r. johannesbroodpitmeel verwerkt zit. Je zou dat eens op de verpakking moeten nakijken.

hardstikke bedankt dames ik ga het maar eens proberen met friso groen,en dan maar kijken hoe het gaat als hij dan maar geen krampjes krijgt want daar ben ik wel een beetje bang voor nou groetjes en tot schrijfssssssssss

Johannesbroodpitmeel is ook los te koop.
Ze zeggen dat je het in de supermarkt kunt kopen,maar bij ons in Tilburg dus niet.
Het is in ieder geval ook via de apotheek te krijgen onder de naam NUTRITON.

Je kunt het gewoon door de melk doen.
2 tot 4 schepjes op 100 cc.

Wij hebben hetzelfde probleem.
Wel kan de ontlasting er dunner van worden!!!
Dat hebben wij nu,maar onze oudste kreeg daarvoor 1 schepje Maïzena op de fles (ook per 100 cc)

Suc6 en liefs Sue XXX

Terug
Bovenaan