veel spugen

Hallo dames-collega's;-),

IK ben voor het eerst zwanger, nu ca. 9 weken en gisteren hebben we de eerste echo laten maken wow!
Nu is mijn vraag alleen: wat houden jullie goed binnen, want ik blijf maar spugen, ook als ik niks op heb.

Bedankt en groetjes S

He S
Als eerste: GEFELICITEERD!! :)
Klinkt heel herkenbaar.
Ik ben inmiddels bijna 37 wk zwanger van mijn eerste en had in het begin ook veel last v overgeven.
Wat mij hielp was iets kleins eten voor je opstaat en kleine beetjes eten, vooral als je de misselijkheid voelt opkomen.
De een heeft er meer last van dan de ander.
Wat ik goed binnen hield? yoghurt, vla, crackers, sultana, beschuit.
Even kijken wat bij jou helpt ;)
Goed nieuws --> Het gaat je weer (de meeste) rond wk14 beter voelen. Bij mij was het vanaf wk 18.
Enne ik ben 5kilo afgevallen en mijn kindje groeit goed. Dus maak je niet druk dat je te weinig binnen krijgt. Het komt vast goed!
Grote tip: Eten voor je opstaat! Enne rust als je merkt dat je moe bent.
Veel succes en genietse van het mooie wonder in je buik.
x

hallo kleintje ik ben nu 12 weken zwanger van een tweeling en had de eerste 6 weken nergens last van wel een missenlijk maar verder nik vanaf week 7 moest ik ook veel spugen maar nu is het ineens voorbij sinds 2 dagen gelukkig ik begon al met spugen in de ochtend en had dan ook nog niks op en naa het eten savond's ik hoop dat jij er ook snel vanaf bent gr springkikkertje

Hoi S,

ik heb er ook heel veel last van gehad. Bij mij was het met een week of 16/17 ineens helemaal over.
Wat ik deed was voordat ik op stond een beschuitje eten en dan nog even blijven liggen. En verder over de hele dag vaak kleine dingen eten. Het belangrijkste is dat je wel de hele dag door blijft eten.
Een tip van mijn verloskundige was ook melk drinken, dat zou ook helpen. Bij mij niet, maar misschien heb jij er wat aan!

En geen zorgen maken, je kindje neemt wel wat hij/zij nodig heeft! Ik heb in het ziekenhuis gelegen met uitdroging, maar mijn kindje heeft er niks van gemerkt.

gr Rianne

Hoi S,

ik heb er ook heel veel last van gehad. Bij mij was het met een week of 16/17 ineens helemaal over.
Wat ik deed was voordat ik op stond een beschuitje eten en dan nog even blijven liggen. En verder over de hele dag vaak kleine dingen eten. Het belangrijkste is dat je wel de hele dag door blijft eten.
Een tip van mijn verloskundige was ook melk drinken, dat zou ook helpen. Bij mij niet, maar misschien heb jij er wat aan!

En geen zorgen maken, je kindje neemt wel wat hij/zij nodig heeft! Ik heb in het ziekenhuis gelegen met uitdroging, maar mijn kindje heeft er niks van gemerkt.

gr Rianne

Terug
Bovenaan