Veel spugen

hier even een vraagje.

ik ben al bijna 2 weken gestopt met borstvoeding.
nu over gestapt naar friso 1.
maar nu geeft mijn kleine meid over met golven.
toen johannesbroodpitmeel gekocht ging beter, maar nu gooit ze dat er ook uit en blijft er niks meer in haar buikje, heel raar en weet er eigelijk geen raad mee wat zou het nou kunnen zijn??
het is zo vereveld om te zien als je kleine zoveel terug geeft.
iemand tips????

groetjes lucindy

Drinkt ze heel gulzig ??
Laat ze wel aantal boertjes ?

Als ze heel gulzig drinkt even stoppen tussen door en laten boeren.

wat voor flessen gebruik je wij gebruiken Avent met zo'n anti krampjes ring en dat werkt heel goed heel soms dat onze amy wat terug geeft maar meer ook niet.

Anders met CB bellen en overstappen op friso spugen en krampjes....

Als ze veel spuugt en er last van heeft kan het ook reflux zijn. dan sluit de maagklep niet goed. ze groeien hier vanzelf over heen maar kunnen er heel erg veel last van hebben omdat het maagzuur ook mee naar boven komt en dat kan erg pijnlijk zijn. Ik zou dus wel even langs de huisarts gaan!

Idd even kijken naar het type fles, niet te plat neerleggen na het voeden (desnoods even een handdoek onder het matras), goed laten boeren en anders contact opnemen met huisarts of cb.

Liefs grote broer

hoi ja reflux kan, ik heb een reflux kussen onder t matras werkt bij mn zoon heel goed, hij hoefde niet te spugen maar had wel last van teruglopende voeding en dus van ?uurbrand' dit bleek voor hem de oplossing misschien werkt dit ook bij jullie???

Bedankt voor jullie reactie.

ik gebruik difrax fles.
ik laat Lysanne regelmatig boeren.
ze drink erg gulzig ik heb nu een nieuwe fles besteld deze op advies van mijn kraamverzorgster.
met borstvoeding spuugde ze haast helemaal niet maar met fles wel.

gr lucindy

Terug
Bovenaan