veel steken in mn buik

Gister avond en afgelopen nacht heb ik veel steken in mn buik gehad. Ik had er steeds al last van na het avond eten, bij mn maag in de buurt enzo.
Ik dacht eerst dat het alleen mn maag was, maar de vk zei vorige woensdag dat het ook mn spieren kunnen zijn rondom mn maag.
Nu had ik dezelfde soort steken ook in de rest van mn buik, vooral rechts.
Het is nu gelukkig weer over, maar het deed echt heel erg pijn. Heb de halve nacht wakker gelegen en kon me bijna niet bewegen omdat het dan te veel zeer deed. Hierdoor heb ik nu last van mn rug, stijve spieren enzo... pfff het is wat!

Weet iemand wat het is? En zijn er meer die er last van hebben?

Geen idee maar zal voor de zekerheid de vk even bellen, je kan beter voor niets bellen en gerustgesteld worden, dan dat je niet belt en achteraf denkt had ik maar gebeld...
Sterkte!

IK heb zelf ook vaak rechts steken, maar dat zijn echt mijn darmen.
Heb ook plaatjes gezien van darmen bij zwangeren en die liggen echt helemaal in de verdrukking.
Slapen is dan inderdaadecht niet leuk, naar bij mij helpt de tip om op de linker zij ter liggen vaak wel even.

Succes ermee en als die steken blijven zou ik echt de vk bellen.

Een kennis van mij dacht ook dat het bandenpijn was maar het bleken toch echt weeen te zijn... Ze beviel 6 week te vroeg.... Ik zou het ook weer onder de aandacht brengen van de VK. Succes

Terug
Bovenaan