Veel steun na miskraam

Dag meiden,

Ik heb vandaag heel veel berichtjes gelezen en vind het heerlijk om zoveel herkenning te zien bij veel van jullie.
Zelf heb ik net een miskraam gehad en heb veel reacties gehad op een eerder berichtje van mij. Het steunt mij echt dat zoveel vrouwen dit hebben meegemaakt en daardoor goede adviezen kunnen geven. Na een paar " niet zo fijne dagen" voel ik me nu weer wat beter. Wel is het verlangen om zwanger te worden groter dan ooit. Al heb ik ook wel de angst dat het weer mis gaat. Het valt me ook ineens op dat er zoveel zwangere vrouwen rondlopen!!! Ookal zit jaloezie niet in mijn aard, ik merk dat ik dat nu toch wel kan zijn als ik al die zwangere vrouwen zie. Hopelijk duurt het voor ons niet meer zo lang...
Fijn weekend!!!

Hoi, was jij niet bij het december forum? Volgens mij heb ik daar wel iets van je gelezen. Een forum-maatje is daarheen verhuisd, vandaag dat ik daar wel eens keek. Moeilijk voor je om toch terug te moeten en begin bij af te zijn. Ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent voor de volgende keer. Toch hoop je dat die volgende keer snel zal komen en dat alles goed zal gaan. En jij weet wel hoe het voelt als je zwanger bent en hoe het je gelukt is. Toch is het maar een klein voordeeltje natuurlijk. Ik hoop dat het snel weer zo wezen mag, Succes, Marijke

Terug
Bovenaan