Veel succes aan iedereen!

Hey allemaal,
Het is al een lange tijd geleden dat ik nog actief ben geweest op dit forum maar ik wil toch een kort berich posten om jullie een hart onder de riem te steken.
Onze dochter is nu bijna 7 jaar geleden geboren via IUI. De eerste poging toen was meteen raak. Toen ze 2,5 jaar was, wilden we voor een tweede gaan en startten de procedure opnieuw. Uiteindelijk zijn we moeten overgaan naar ICSI.
Ik heb in totaal 4 puncties gehad (pijnlijk!) en 1 miskraam. Na de miskraam zijn we met de hele behandeling gestopt, gezegd dat het dan maar bij 1 blijft. Maar voor mijn gevoel was mijn gezin niet compleet. Dus terug behandeling gestart en toen ws het bij de eerste poging raak! Ik ben nu goed 26 weken zwanger van nummertje 2. Als alles goed gaat wordt rond 1 maart onze dochter eindelijk de grote zus!
Ik wens jullie dus heel veel succes, het kan echt al duurt het soms lang (bij ons dus ruim 4 jaar).

Dank voor je positieve bericht. Ik sta net aan het begin van IUI en hoop echt dat ik niet verder 'hoef', maar dit soort berichtjes laten zien dat er toch nog meer is na IUI.

Geniet van je complete gezinnetje straks.

Wenser

Wat lief dat je aan ons denkt. Dit zijn de verhalen waardoor ik de moed erin hou. Hoop dat je vollop mag genieten van het wondertje wat in je buik groeid.

Liefs PC

Terug
Bovenaan