Veel symptomen maar negatieve test.

Hey allemaal!
Let ten eerste zeker niet op mijn naam. Deze is omdat ik anoniem wil blijven en voor de rest werkte er zelfs niets :)

Wij zitten aan ronde 2 om zwanger te worden.
Vandaag was mijn nod en die is niet doorgebroken.
Wel heb ik mega veel symptomen die ik vorige maand niet had.
Ik som ze even voor jullie op:
-tot 20x per dag naar het toilet gaan
-pijn in borsten maar op een volledig andere manier dan bij mijn menstruatie (het is precies spierpijn die van mijn oksels naar de zijkanten van mijn borsten trekt aan beide kanten.
-steken in mijn onderbuik, niet de hele tijd. Komt op en gaat weg. Dieper naar beneden dan bij menstruatiepijn.
-Al een week hoofdpijn
-Misselijk in vlagen maar wel elke dag
-Duizelig in vlagen maar wel zeker 1x per dag.
-Vandaag op thais restaurant plots een enorme afkeer van koriander wat ik normaal echt lekker vind.
- Mijn vriend zijn geur is plots onaangenaam
- Enorme stemmingswisselingen soms tot wenen toe
- Afgelopen nacht een levendige droom gehad dat ik zwanger ben. (Bij mijn laatste 2 zwangerschappen die misgelopen zijn had ik dit ook en toen tesste ik telkens positief.

Toch is mijn early test zelf op dag van nod negatief. Iemand die dit ook ervaren heeft? Voor mij liever gewoon mijn regels dan zodat ik tenminste van deze kwaaltjes afben.. ze belemmeren mijn werk en mijn gemoed ‍

Heyhey! Ik ken het...
Heb ook veel symptomen en zit vandaag op cyclusdag 30 en test ook negatief.
Misschien te vroeg aangezien ik mijn exacte NOD niet weet, maar het is wel 14 dagen na mijn eisprong dus dan zou die wel al positief moeten zijn neem ik aan.
Ik snap ook niet dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Wel de symptomen maar niet zwanger

En in wat voor traject zitten jullie?
Wij zitten nu nog in ronde 1 in afwachting van mijn menstruatie...

Heb jij een regelmatige cyclus of veranderd die ook wel eens?

20x per dag maar toilet kan wijzen op een blaasontsteking. (Blaasontsteking komt ook veel voor bij zwangerschap, dus daarmee in zwangerschap nog niet uitgesloten.) En een ontsteking kan je ook misselijk maken. Ga dus vooral even langs de huisarts.

20x per dag maar toilet kan wijzen op een blaasontsteking. (Blaasontsteking komt ook veel voor bij zwangerschap, dus daarmee in zwangerschap nog niet uitgesloten.) En een ontsteking kan je ook misselijk maken. Ga dus vooral even langs de huisarts.
Hey Essil!

Ik heb al mijn hele leven enorm veel blaasontstekingen. Zelf al operatie gehad daarvoor. Is zeker dat niet want ben al bij de dokter geweest en voel ook enorm het verschil..

Vandaag nog steeds geen regels. Geen krampen meer ook in mijn onderbuik.

Heyhey! Ik ken het...
Heb ook veel symptomen en zit vandaag op cyclusdag 30 en test ook negatief.
Misschien te vroeg aangezien ik mijn exacte NOD niet weet, maar het is wel 14 dagen na mijn eisprong dus dan zou die wel al positief moeten zijn neem ik aan.
Ik snap ook niet dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Wel de symptomen maar niet zwanger

En in wat voor traject zitten jullie?
Wij zitten nu nog in ronde 1 in afwachting van mijn menstruatie...

Heb jij een regelmatige cyclus of veranderd die ook wel eens?
Hey!

Ondertussen al nieuws?
Welke symptomen heb jij?
Ik zal nu nog een week wachten met testen.. en jij?

Ja ik wacht ook tot woensdag dan is het cyclusdag 35! Als ik dan niet ongesteld ben en negatief test moet ik de gynaecoloog bellen. Want met Letrol medicijnen mag de cyclus niet langer duren als 35 dagen... Dus hoop dat ik snel positief test of snel ongesteld wordt zodat we aan nieuwe ronde kunnen beginnen!!!

Mijn symptomen zijn heel opgeblazen gevoel/last van darmen, hele dag honger en als ik dan wat eet krijg ik het niet weg.. hoofdpijn.. en ben echt zo moe, kan de hele dag wel slapen en ook hele erge stemmingswisselingen... Dus vind t ook echt frustrerend dat mijn testen negatief blijven.. Had week terug ook heel erg steken in buik en buik voelde heel hard aan.. Kon helemaal niet slapen op mijn buik omdat het echt zeer deed..

Hoop dat bij jou ook snel een positieve test mag verschijnen!! Succes met wachten

Hoe gaat het daar nog?
Hier ondertussen nog steeds overtijd.
Elke dag menstruatiepijn en gisteren plots ferme steken in mijn onderbuik.
Test nog steeds negatief dus ik denk echt dat ik serieus aan het ontpillen ben.
Wel raar dat ik vorige maand gewoon mijn regels kreeg na een cyclus van 32 dagen en deze maand plots niet meer?

Morgen ga ik even langs bij de gynae om te kijken wat dit juist is.

Hoe gaat het daar nog?
Hier ondertussen nog steeds overtijd.
Elke dag menstruatiepijn en gisteren plots ferme steken in mijn onderbuik.
Test nog steeds negatief dus ik denk echt dat ik serieus aan het ontpillen ben.
Wel raar dat ik vorige maand gewoon mijn regels kreeg na een cyclus van 32 dagen en deze maand plots niet meer?

Morgen ga ik even langs bij de gynae om te kijken wat dit juist is.
Ik heb dit ook… eerste cyclus netjes 14 dagen na ovulatie, nu al 20 dagen na ovulatie en vorige 2 weken veel symptomen gehad maar negatief. Zit vandaag aan 42 dagen.

Terug
Bovenaan