Veel symptomen... Maar?....

Hoi allemaal,

Ik was opzoek naar een plek om even m'n ei kwijt te kunnen... Bij deze!

Al ruim een week heb ik last van veel zwangerschapssymptomen,

Misselijk in de nacht, vaak een raar gevoel en steken in mijn onderbuik, alles ruikt heeeel sterk, ik ben super moe, emotioneel en veel witte afscheiding. 1 deze dagen zou ik ongesteld moeten worden, en de testen zijn tot nu toe negatief.... Laatste test paar dagen terug gedaan, dus helemaal niet correct uitgevoerd qua tijd.

Al een paar jaar erg toe aan het krijgen van een kindje, dit zou de eerste zijn voor mij!! Onbewust lijk ik er al helemaal vanuit te gaan dat het wel zo is, dus ik denk dat ik erg verdrietig zal zijn als blijkt dat ik niet zwanger ben....

Pfffffff........ Ik hoop t zo!
 
Ik testte bij de oudste pas 8 dagen overtijd positief. Van de week even de kruidvat testen proberen. 2 voor 5 euro. Die zijn naar mijn mening de beste. En ik heb er al heel veel uitgeprobeerd. Succes!
 
Ik heb nu na 8 dagen overtijd pas positief getest. Dus wacht even af. Ik teste met de test van action, zijn ook gewoon goed en niet duur.

Succes!
 
De testen van kruidvat zijn ook goed ik had al een positieve test een dag voordat ik ongesteld moest worden ik voelde ook aan alles dat ik zwanger was
 
Poe lastig ik hoop het ook voor je!

Hier een soort gelijke situatie, maar heb al een echo gehad waaruit bleek dat er verdikt baarmoederslijmvlies was met een inimini zwart ringetje wat zou kunnen duiden op een zwangerschap...nu verlies ik sinds vandaag bruin dus ik verwacht mijn menstruatie...

En ook hier toch behoorlijke 'ik ben zwanger' symptomen...

Maar voor jou hoop ik dat je het bij het juiste eind hebt!
 
Nou, voor mij ook geen goed nieuws... vanacht opeens heel veel pijn en bruine dunne afscheiding... raar, nooit zo gehad... normaal altijd hele mentruatie veel pijn in rug en buik... nu alleen een raar gevoel in mn rug.

Ik kan er wel vanuit gaan dat het deze keer niet zo mocht wezen...

Succes iedereen met de zwangerschappen en bedankt voor de reacties!

X
 
Terug
Bovenaan