Veel te lang geleden... schaam me een beetje!

A

Anoniem

Guest
Hallo mede-mama's,

Het is al veeeel te lang geleden dat ik hier te vinden was... Shame on me!
We hebben het superdruk gehad de laatste tijd met het opknappen van de hele bovenverdieping (iedereen schuift een kamer door dus 3 kamers schilderen/behangen en inrichten... handig   ), het uitzoeken van nieuwe meubeltjes enzo voor de baby, en extra uurtjes werken bovenop de 27 uur per week die ik al werk... Mijn mannetje is namelijk sinds 1 dec. Koos Werkloos, dus probeer ik op deze manier de kas wat te spekken.

Maar ik beloof beterschap!! Nu ben ik bekaf en ga ik naar bedje toe, maar dit weekend ga ik bijlezen (heb wat te doen... ) en reageren. Morgen heb ik voor het eerst sinds ik me kan heugen weer eens een zaterdag vrij, en ik hoef pas donderdag weer te werken... ongekende luxe.

Groetjes,
Myrna, mv Isis (05-09-2006) en ivv "Conchita" (verwacht op 09-04-2008)

Welcome back! Je hebt veel bij te lezen denk ik, het is hier altijd gezellig!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hier nog zo'n eentje die al een hele tijd niet meer is geweest...

Hoi Myrna

Welkom terug! Wat leuk dat jullie er nog een meisje bijkrijgen zeg, je had toch al zo'n voorgevoel geloof ik? En vooral heel fijn dat alles goed is, dat is en blijft toch het allerbelangrijkste. Gefeliciteerd!

En dan je man zeg, wat een toestand! Komt het onverwacht? Zit hij een beetje in een branche waar hij snel weer aan de slag kan? Hopelijk gaat het snel lukken, want het is me nogal wat...

En tot slot: kom maar door met de babykamerfoto's, altijd leuk om naar te kijken en te bewonderen!!

Groetjes,
Susan

Welkom terug hoor! En idd foto's van het kamertje en buikfoto's zijn wij nog steeds dol op hoor!

Marieke mv Lyanne

Leuk dat je weer terug bent. Valt niet mee hè, al die druktes.

Groetjes,
Nelly.

balen joh dat je man zijn baan kwijt is... en het lijkt me druhuk om alle kamers opnieuw te moeten doen, pfoe, wel eer van je werk straks!

geniet van de kerstdagen en dat je pas donderdag weer hoeft te werken!

liefs Jenneke mv Ivar

Druk,druk dus!
Maar wel fijn als alle kamers straks klaar zijn,dan kun je van het resultaat genieten!
Welkom terug!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan