Veel te lang geleden.....

Hallo allemaal,

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, niet zo netjes....!!!

Inmiddels ben ik al weer bijna 27 weken zwanger en zit de schoolvakantie er voor ons al weer bijna op.
Op 2 juli heb ik de 20-w echo gehad, alles zag er goed uit, we krijgen er nog een meisje bij! Ze was wel erg druk, dus het viel niet altijd mee om alles goed in beeld te krijgen. We hebben een USB-stick met een hoop foto's en wat filmpjes mee naar huis gekregen, erg leuk, ook voor onze andere 2 kids.

De tijd daarna was ik erg druk met de naderende schoolvakantie, het kinderfeestje van onze zoon en zijn echte verjaardag, dus toen is het er ook niet echt van gekomen om wat van me te laten horen op het forum.

En nu, had ik dan eindelijk even de tijd (genomen) en toen kon ik steeds maar niet inloggen, dus dat schoot ook weer lekker op.....maar het is toch gelukt ;-)

Ik heb wel af en toe wat dingetjes gelezen, dus ben wel aardig op de hoogte, maar heb niet echt gereageerd, sorry!

Vorige week zijn we teruggekomen van 2 weekjes Marbella, het was heerlijk en het viel me erg mee met de warmte.

De zwangerschap verloopt verder op zich wel goed, ik heb wel wat kwaaltjes, helaas, maar ja, daar is wel mee te leven. Het lastigste is dat ik spataders heb aan de achterkant van mijn linkerbovenbeen en aan de voorkant heb ik vooral veel van die kleine paarse adertjes. Ik moet er dus op letten, dat ik zitten, staan en lopen goed afwissel, al valt dat af en toe niet mee...

Morgen moet ik voor het eerst weer werken, pfff weer om 6 uur beginnen, en ik zit nog helemaal in de "vakantiemodus"

Woensdag moet ik weer naar de vk en dan moet ik ook bloedprikken om de bloedgroep van de kleine te bepalen ivm de resusfactor.

Nou, ik zal straks het lijstje even aanpassen en zeker ook proberen me weer wat vaker te laten horen/lezen hier op het forum!

Groetjes!
 
Hoi StessC,

Goed om te horen dat alles goed gaat en dat je een leuke vakantie heb gehad.
Maandag ben ik 26 weken en heb dus nog 12 weken te gaan, omdat ik met 38 weken wordt ingeleid, vanwege diabetes.
Afgelopen maandag zijn wij getrouwd en hebben we een 3/4D echo laten maken van ons ventje. Was een erg mooie dag en hebben erg veel mooie foto's meegekregen.

Heel veel suc6 nog met werken, voor je het weet mag je met zwangerschaps verlof.

Liefs Mariska
 
Hoi Mariska,

Bedankt voor je reactie!

Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! En wat leuk dat jullie toen ook n pretecho hebben laten maken, was jullie mannetje er ook een beetje bij ;-)

Op zich wel fijn dat je al weet wanneer je wordt ingeleid, dat scheelt een hoop wachten, haha.

Mijn oudste 2 waren allebei te vroeg, dus de vk zei al, dat de kans daarop nu ook wel aardig aanwezig is. Wat mij betreft prima!

Ik hoop nog maximaal 8 weekjes te werken, wil in principe 4 weken voor de uitgerekende datum stoppen. Maar die weken zullen ook zo om zijn, als de school weer begonnen is.

Geniet van je foto's en voor je het weet, heb je jullie mannetje in je armen.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan