Veel te veel stress huilen ahhh

Wat een gedoe zeg.
Deze week lekker een weekje vrij met mijn mannetje heerlijk dachten we maar nee hoor.
We hebben een super mooie inbouw kast gemaakt en moesten naar de bouwmarkt en onze auto die we net 3 weken hebben is gestolen.
Echt zo klote sorry voor mijn taal.
Moet nu kijken hoe ik maar het werk kom en zo echt wat een rotweek echt om te janken.
Ben zo bang door alle stress dat het invloed heeft op de zwangerschap en dat het verkeerd gaat.
Volgende week woensdag de echo hopelijk dat onze kleine spruit helemaal in orde is.
Hoop het zo

Ooh jakkes! Niet leuk zon week.
Maar waar halen ze het lef weg de auto te jatten!?!?
Hoop dat ze de auto terugvinden!!

Een week stress zal vast niet erg zijn voor je kleintje...nog een weekje volhouden en dan weer lekke genieten van je echo!

Jeetje zeg, eikels! Beetje stress bestendig is je kindje wel hoor, maak je daar maar geen zorgen over! 't is gewoon balen...

Is de auto bij de bouwmarkt gestolen? Is het niemand opgevallen dan? Of bleek hij gestolen te zijn toen jullie weg wilden gaan? Maakt verder ook niet uit, blijft hoe dan ook zwaar k*t! Laat mensen eens van andermans spullen afblijven...

Ik denk ook niet dat het heel veel kwaad kan. Tijdens m'n vorige zwangerschap heb ik ook in de stress gezeten vanwege mijn afstuderen en heb nu (zoals het lijkt) een enorm lief, vrolijk en gezond mannetje. Gewoon genieten van de echo van volgende week en eigenlijk is je kindje toch het belangrijkst, uiteindelijk? Al snap ik best dat je nu onwijs baalt. Sterkte!

Wat een super berichtjes van iedereen.
De auto is gewoon voor ons appartementen complex gestolen.
Echt raar dat mensen aan je spullen zitten.
Ach ja het is niet anders.
De baby is het belangrijkste.
Hopen op een mooie echo

Terug
Bovenaan