Veel te vroeg getest, maar ik hou het niet meer!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik heb vrijdag mijn NOD en heb net al een test gedaan. Stom stom stom natuurlijk, want dat is wel heel vroeg, maar ik heb ook zo weinig geduld omdat ik het zo graag wil. en ik had er nog 1 liggen, dus dacht: ach, wie weet.
mijn man zei al: had toch nog niet gedaan, als het zo is dan zit 'ie er volgende week ook nog wel.
Jaaah duh, snap ik ook wel, maar ik wil het zo graag weten!!

Erg he?!

Ik heb al een week klachtjes:
- steekjes buik/soort ongi-gevoel
- moe (maar wel wat minder dan vorige week)
- meer afscheiding
- lichtere kleur ontlasting (sinds 1 dag)
- vaak plassen
- 1 dag jeukende borsten gehad
- als ik langs mijn tepels ga dan voelt dat vervelend
- vorige week raar gevoel in maag/nu soms oprispingen/boertjes laten

pfff, ik zal toch geduld moeten hebben, maar oh wat zal het me tegenvallen als het nu niet zo is, want heel raar: mijn gevoel zegt me dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn.

als ik het me maar niet aanpraat/mijn lichaam me niet voor de gek houdt.

So, dit moest ik even kwijt.
Succes allemaal!!!

liefs, Mejon (24 jaar; ronde 5; 1ste kindje)

Heel erg, HAHA, maar wel erg herkenbaar!
Dit had ik dus de eerste keer! Ik meende van alles te voelen en inderdaad je wilt zo graag...ook te vroeg getetst, je lichaam geeft pas na een bepaalde tijd HCG af dus zinloos, maar inderdaad zo te begrijpen!
Ook de 2e ronde voelde ik van alles en ga je fantaseren...ik doe het nu maar rustig aan. De teleurstelling is echt niet onoverkoombaar maar je hebt er zo'n zin in dus dan mag het ook wel raak zijn.

Ik ga maar uit van een half jaar tot een jaar, wie weet valt het dan mee?

Mejon (toch?) ik geloof dat wij wel redelijk in hetzelfde schuitje zitten dus let's keep in touch!

Greetz a m t b

Ja erg is dat he. wij zijn nu 5 maanden bezig, maar ik kan het ook echt niet van me af zetten. ik heb nog niet een maand zoveel gevoeld als nu. dus vandaar mijn gevoel dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn.
maar goed, ik ben vandaag gewoon veel te vroeg geweest met testen. ze zeggen niet voor niks vanaf dat je 1 dag over tijd bent en dan nog ligt het eraan hoeveel HCG er in je urine zit. bij sommige vrouwen duurt het veel langer voordat ze een positieve test krijgen.

tja, ik weet het allemaal zo goed, maar ik handel er niet naar, haha.

Hoi Mejon,

Ik had ook al zaterdag getest (Negatief) en dat was ook te vroeg. Nu toch maar gewoon wachten....
Ik zal voor je duimen.

Groetjes KL

Hoi Mejon,

Je verhaal komt me zo bekend voor! In mijn vorige ronde (ronde 2) ging ik ook dagen van te voren testen omdat ik het niet meer kon houden. Stom he.. overral lees je dat dat niet kan maar toch doe je het! Wacht nog maar lekker even af en wie weet test je dan wel positief. Je hebt er wel de klachten voor!

Ik heb nu die testen van Sensitest besteld, die kun je vier dagen voor je NOD gebruiken. Aanstaande donderdag/vrijdag kan ik dat doen. Ik ga het gewoon proberen!

Ik hoop voor jou en voor mij dat het lekker raak is en dat we mogen genieten van een kleine in onze buik!

Heitje

Terug
Bovenaan