veel te vroeg getest???

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje,ik voel me al een paar dagen en vooral vandaag niet lekker.mijn nod is pas maandag,ik heb daar normaal bijna of geen last van.nu dacht ik vandaag och weet je wat ik koop alvast een test.toen ik thuis kwam kon ik natuurlijk niet meer wachten...maar de test was negatief,niet zwanger dus.maar ik had me ook voorgenomen om pas te testen ongeveer 3 dagen overtijd...domdom.maar is deze test nu wel betrouwbaar,of kan dat nog veranderen over een paar dagen??Ik ben hartstikke duizelig,moe en lusteloos....hoop dat het snel maandag is.

he he ze zeggen dat je pas kunt testen op de dag zelf of de dagen erna!!!! IK WEET HET   HOE IRRI HET IS! heb zelf morgen me nod! en ikke kan ook nie wachten dus ook een nega!! maar als ik niet ongi wordt test ik vd week gewoon ook nog hoor

Hoi Swinnie,

Zo voelde ik me ook en ik ben ook zwanger(6 weken). Ik had ook een dag te vroeg getest...zonder resultaat. Pas echt na NOD kwam er een streep te staan.
Succes!
Liefs Kaly

Kaly,gefeliciteerd met je zwangerschap! voel je je inmiddels beter?
Ik ben nog steeds duizelig,maar ga pas volgende week weer testen,dus je hoort het nog wel.liefs,swinnie

Terug
Bovenaan