veel te warm op zijn kamertje

Hallo allemaal.
Ik heb een babyfoon van Alecto en die geeft de temperatuur van Teun zijn kamertje aan.
Het is nu 23 graden,ik heb de hele dag de raam open gehad dus daar kan het niet aan liggen. Ik houd alle gordijnen goed dicht tot de zon weg is. De babyfoon licht om de 10 seconde op met een signaal dat de temperatuur te hoog is,ik word er zenuwachtig van!!
Ik heb hem nu in zijn rompertje in een trappelzakje en dan onder een lakentje liggen.
Hoe doen jullie dat? Teun is toch al zo zweterig aangelegd,net als zijn vader.
Daardoor pakt hij natuurlijk ook sneller een koudje.
Groetjes Mikkie.

Hoi Mikkie,
Evi haar kamertje wordt ook steeds warmer, ongeveer 20 graden. En Evi heeft het ook snel warm. Ik leg haar alleen met een shirtje aan in bed, sokken en broek gaan uit. Ik ben ook wel bang dat ze het te warm krijgt, maar tot nu toe valt het wel mee. Ik ben benieuwd hoe het gaat als het echt warm wordt buiten.

groetjes Sonja

Nou, in de echte zomer kan ik me lol op. Gister was het al 25 graden bij hem en nu geeft ie 24 graden aan. In de ochtend tot half 1 heb ik de zon pal op zijn kamer. Ik heb al verduisteringsrolgordijnen met zo'n zonwering erop. Hoe krijg ik het koeler ???????????????

Hoi!

Je krijgt het niet koeler, tenzij je airco hebt . Gewoon je kindje wat minder aandoen. Mijn oudste lag met hete dagen gewoon met alleen een rompertje aan in bed en verder niks.

Groetjes Dionne/vis78

boas krijgt ook met de minuut minder aan.zn rugje word gewoon klam van t liggen.pfff
gisteren heb ik een petje voor hem gekocht.ik wil eigenlijk een hoedje,maar die hadden ze niet voor jongens bij de prenatal.ff verder zoeken.
groetjes kari

Hoi,
lastig he die temperatuur. Dat wordt nog wat van de zomer.
Hoedjes en petjes hebben ze ook bij de zeeman. Hardstikke leuke en voor 1,80 Euro. Da's toch geen geld he.
Ben zelf naarstig op zoek naar t-shirtjes en korte broekjes maat 62. Vooral korte broekjes zijn er bijna niet te vinden zeg. Als iemand er leuke ziet die niet al te duur zijn, laat het me weten.
Bij de C&A heb ik er 1 gescoord, bij de zeeman ook 1 en bij Jolamode ook 1. Veel meer hadden ze ook niet in die winkels. Bij hema heb ik er geen gezien.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Ik heb bij V&D net een paar schattige korte broekjes gescoord en ook de H&M heeft leuke hangen/liggen. Ik vond ze niet echt duur.

Groetjes, Karin
Mama van Christian (8 weken)

Thanx. Kom volgende week zaterdag toevallig in een stad waar ze een V&D en H&M hebben. Zal eens kijken. Vanaf maat 68 hebben ze vaak wel, maar kleiner is echt moeilijk te vinden. Al zag ik dat het over 2 dagen alweer 16 graden wordt, dus voorlopig heb ik genoeg met die paar die ik heb. Maar als ik ze zie, koop ik ze wel alvast.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan