Veel teruggeven

<p>Hoi hoi!<br /><br />Ben ik weer met m'n vragen.<br />Dochter lief heeft sinds gister iets raars.<br />Spuugd veel melk terug, gister wel 5x. (Normaal geeft ze nooit melk terug, of n heel klein beetje na de fles). Een paar keer alleen melk, daarna melk met restjes perzik er door (dit had ze gister en eergisteren op, een paar hapjes). En daarna echt alleen doorzichtig water. Het stonk ook echt naar spuug, erg zuur.<br />Vandaag heeft ze er ook nog last van, tot nu toe 3x terug gegeven waarvan 1x weer water.<br />Ze is ook heel huilerig en heeft wat bultjes in haar gezicht.<br /><br />Wat denken jullie? <br />Reflux? Allergie op de perzik? Of gewoon toeval?<br />Is het nodig de kinderarts te bellen?<br /><br />Ze is nu 4.5 maand trouwens en ze huilt echt nooit! Zelfs niet tijdens haar sprongetjes. (Dit sprongetje is al n paar weken gaande, en duurt nog 4 dagen)<!--/data/user/0/com.samsung.android.app.notes/files/clipdata/clipdata_200712_164456_827.sdoc--></p>
 
Wanneer ben je begonnen met hapjes aanbieden? Het kan daarmee te maken hebben, 4 maanden is nog erg vroeg voor de darmen. Je ziet dan vaak dat kindjes daar last van krijgen. Je zou een paar weken weer alleen melkvoeding kunnen aanbieden. 
Het kan ook zijn dat ze een virusinfectie heeft. Dan kan het een paar dagen duren maar zal ze vanzelf wel weer opknappen. 
 
[quote quote=10339842]Wanneer ben je begonnen met hapjes aanbieden? Het kan daarmee te maken hebben, 4 maanden is nog erg vroeg voor de darmen. Je ziet dan vaak dat kindjes daar last van krijgen. Je zou een paar weken weer alleen melkvoeding kunnen aanbieden. Het kan ook zijn dat ze een virusinfectie heeft. Dan kan het een paar dagen duren maar zal ze vanzelf wel weer opknappen.[/quote]
Ze is al zeker een week of 4/5 aan de hapjes. Eerst n paar hapjes en al zeker 2 weken halve potjes. Ging eigenlijk vanaf dag 1 al goed. Daarom dat ik het zo gek vond. Vooral omdat ze van die perzik maar n paar hapjes gehad heeft, ipv een half potje
 
[quote quote=10339912] Ze is al zeker een week of 4/5 aan de hapjes. Eerst n paar hapjes en al zeker 2 weken halve potjes. Ging eigenlijk vanaf dag 1 al goed. Daarom dat ik het zo gek vond. Vooral omdat ze van die perzik maar n paar hapjes gehad heeft, ipv een half potje[/quote]
Dan heeft ze denk ik een virus opgelopen. Als ze verder niet heel ziek is en voldoende drinkt hoef je je geen zorgen te maken. Anders even contact opnemen met de huisarts.
 
Terug
Bovenaan